צהובים, מגיעים למשחק לאחר עשרה משחקי ליגה ללא הפסד, פאקו יודע שניצחון יעלה את קבוצתו לפסגת הטבלה ויפעיל לחץ רב על קריית שמונה שתשחק מחר (ראשון) מול בני סכנין. הצוות המקצועי של מכבי, שבע רצון לאחרונה מהשיפור במשחק ההגנה של הקבוצה שלא ספגה שער כבר שישה משחקים, מאז ה-13/12 אז עשה זאת שחר הירש מהפועל פ"ת.

במכבי, מודעים ל "מנחוס" שיש לקבוצה במשחקי החוץ באשדוד, אך הם לא מודאגים. כזכור, היא לא ניצחה באצטדיון הי"א מאז ה- ה-27 בספטמבר 2010. מכבי תנסה לסיים את הרצף העגום, ולנצח על מנת להגיע למשחק הגביע מול אשקלון באמצע השבוע ולדרבי הגדול של ת"א שיערך במחזור הקרוב בראש שקט. ערן זהבי וטל בן חיים, ספגו עד כה ארבעה כרטיסים צהובים כל אחד, במידה שאחד מהם יקבל צהוב, הוא יחמיץ את המשחק מול האדומים.
מ.ס אשדוד  נמצאת בעיצומה של תקופה נהדרת, החניכים של קלינגר אספו 7 נקודות מתוך 9 אפשריות, והם ממוקמים במקום החמישי בטבלה, עם מאזן נקודות זהה לרביעית, (בית"ר). במועדון, מאוכזבים מהחלטת אוהדי מכבי ת"א לא להגיע למשחק, עקב מחירי הכרטיסים. גורמים במועדון אמר: "אנחנו לא מבינים את זה, האוהדים שלנו שילמו 80 שקלים בבלומפילד, אז למה שעכשיו זה יהיה אחרת?"

סנטיאגו סולארי יחמיץ את המשחק עקב פציעה בשרירי הבטן, לעומתו מיקי סירושטין חוזר מפציעה, אך יפתח על הספסל.
מהלך המשחק:
דקה 19 - אימברום מקבל כדור ברחבה, עובר את טיבי ובועט כדור שטוח שחולף ליד הקורה הימנית.
דקה 32 - בן חיים מקבל כדור ברחבה, עובר שחקן ובועט למרכז השער, אך מרציאנו קולט.
דקה 33 - שוב בן חיים. הקשר פורץ באגף שמאל וספק בועט, ספק מוסר למרכז הרחבה אך מרציאנו סוגר טוב את הפינה השמאלית אך מרציאנו סוגר את הפינה ומרחיק לחוץ.  
דקה 39 - 0:1 למכבי ת"א. מיטרוביץ' קיבל כדור 20 מטרים מהשער בזווית אלכסונית משמאל, חתך לאמצע וסובב באומנות לחיבורים. שער מדהים של הסרבי.
דקה 43 - אבו אנזה מקבל כדור אורך ומגיע למצב של אחד על אחד מול חואן פאבלו, אך השוער סוגר טוב והודף את הכדור לקרן.
דקה 72 - דורך מיכה פרץ מימין, מרים כדור לרחבה אליו מגיע זהבי שמארבעה מטרים נוגח לגופו של מרציאנו.
דקה 74 - בלו מסבך ברחבה, אך הכדור נהדף לזריהן שבועט שטוח למרכז השער, אך חואן פאבלו עוצר.
דקה 75 - פאקו אייסטרן הורחק לאחר שצעק על הקוון לאחר נבדל שלא נשרק לירו בלו. המאמן עלה ליציע ליד הספסל והמשיך לתת הוראות לשחקניו.
הרכבים:
מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, ג'וואון אושאניוואה, אלכסנדר דוידוב, גל בראל (אוחנה, 53), גדי קינדה, אור אינברום, מוראד אבו ענזה (זריהן, 57), ירו בלו.
מכבי ת"א: חואן פאבלו; שרן ייני, דור פרץ, איתן טיבי, עומרי בן הרוש; ניקולה מיטרוביץ', דן אייבינדר, נוסא איגייבור, דור מיכה, ערן זהבי, טל בן חיים (בן בסט, 90+4).