אם המבנה המכוער שהוקם על שרידי הפועל ת"א לא ייהרס, אז לא משנה אם יקראו למאמן אלי כהן או ז'וזה מוריניו, לקבוצה אין סיכוי. כי איך שזה נראה המועדון ישמיד את עצמו אחרי השימוש.


שימו לב איך כל אחד שם מנקה את עצמו בשיטתיות, מסיר בקפדנות טביעות אצבע. אני אשם? סבתא שלכם אשמה. חיים רמון לא אשם, אייל ברקוביץ' בטח שלא, עידו חג'ג' בכלל על תקן מציל. ומה עם אסי דומב? אם היו נותנים לו חודש, או שנתיים, הוא היה מוביל את הקבוצה לגמר ליגת האלופות, נותן פור לברצלונה.

 

זה מועדון שבו לא משחקים, אבל בלדבר הם אלופים. אתה שומע את רמון וחושב שהוא ראוי לפרס ישראל על תרומתו הצנועה לענף. הניהול של המועדון מביך, הכותרות השערורייתיות שוולפסון סיפק מספיקות לעשר שנים. כל מה שבא לכם לצעוק זה "די, תנו אוויר", והאיש מחפש מחיאות כפיים.

מי גייס כספים, מי? אתה, רק אתה, אבל תשב עכשיו בצד ותשתוק. תציל את הקבוצה ממך ומאנשים כמוך, כי תארו לכם מה יקרה כשתגיע בפוקס ההצלחה גדולה. פוסטר של הבעלים יצורף לעיתון. 

 

אלי כהן מאמן טוב, אבל הוא צריך שקט. להיות הסמכות היחידה ולא לקרוא באתר מוביל מי הולך ומי בא. זו חייבת להיות הצגת יחיד ולא קולות רקע לרמון או חג'ג'. רוצים לתרום? תפאדלו, אבל תנו לאיש המקצוע הבכיר את התיק. תנעלו את המערכת כמו מחנה צבאי, אין יותר סיבובי יח"צ על גבה של הקבוצה וארוחות חינם. 

 

אני מכיר את כהן, הוא אולד פאשן. איש מקצוע שמאמין בלהחזיק קצר ובשליטה. הוא לא בנוי לאינטריגות ולאלף יועצים ובזמן הנוכחי, כשלא מצפים לניסים, זה המינוי נכון.

 

כהן לא ייקח אליפות, וגם על גביע לא מומלץ לבנות, אבל הוא יוכל לסחוב שחקנים מהאוזן ולשים אותם על הבלטה הנכונה. מי שיתלונן על מיחושים בברך יעוף ליציע, כי להפועל ת"א, במצבה, אסור להתפנק. מועדון גדול במיל'.

 

המאמן החדש מסוגל להנחית את הקבוצה על קרקע רכה רק אם יתנו, דגש על "יתנו". לכן בפסטיבל האגו המנופח שמרחף העונה מעל בלומפילד, הגברדיה המעונבת חייבת להבין שמקומה בפוסטר הקבוצתי הוא בשורה הרביעית, מאחורי העץ. לא בהרכב הפותח.