בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים להצגת מאמנה החדש, גיא לוי. כזכור, אתמול בתום יממה סוערת, הודיעה הקבוצה על פיטוריו של מנחם קורצקי ומינויו המפתיע של לוי, שפתח את העונה בבני סכנין. גם עוזר המאמן, אורי אוזן, פוטר מתפקידו, ודוד אמסלם הוזכר כמועמד להחליפו.
 עוד לפני הצגת המאמן, הגיב דובר הקבוצה על כתובות הנאצה שרוססו הבוקר במשרדי ההתאחדות לכדורגל: "אין ספק שברור לכולם שהמועדון מגנה כל פעולה אלימה מכל סוג שהיא. התרענו שענישה שכזו רק תתסיס ותכשיר את הקרקע לפעולות מאין אלו. אנחנו מצרים על כך ונשתף פעולה כדי שהדברים האלו לא יפגעו – לא בנו ולא בכדורגל הישראלי. עם זאת, צריך לעשות בדק בית בהתאחדות לכדורגל כדי להיווכח שאין אחידות דין. כנראה שיש קבוצות שוות וקבוצות ששוות הרבה פחות, ובית"ר כנראה נמנית על אלו ששוות פחות".
"אני לא רוצה יותר מדי לדבר, כי אני באתי לכאן כדי לעבוד", אמר לוי לאחר מכן, "לא ממש הכנתי את עצמי למסיבת עיתונאים יותר מדי ארוכה. אני שמח שהגעתי לבית"ר ירושלים. זו זכות בשבילי להגיע למועדון הכי גדול בארץ ואני מודה לאלי טביב על ההזדמנות. צר לי על מנחם קורצקי למרות שהוא לא אחד מידידי הקרובים, אבל כשמאמן מפוטר זו הרגשה לא נעימה ואני מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך. אני שמח להגיע לפה ויש התרגשות מסוימת, אבל אני יותר מרוכז בעבודה שצריך לעשות ופחות בהתרגשות שלי, אותה אני שם בצד כי אני לא בכדורגל מאתמול. בסופו של דבר אמדד בתוצאות שלי על המגרש".

המאמן התייחס לחומר השחקנים שעומד לרשותו: "יש פה קבוצה טובה, שבטווח של שנה קדימה תוכל להיאבק חזק בצמרת. אני חושב שצריך להחזיר לפה את השמחה כדי שאנשים יהיו בטוחים בעצמם. המועדון הזה נבנה עם שחקנים מאוד מוכשרים ויש לו עתיד ורוד וטוב. אנחנו צריכים להיצמד למטרות שהטווה אלי טביב, שזה לפחות פלייאוף עליון. חשוב לי מאוד שהקהל שלנו ייהנה מכדורגל פתוח ואטרקטיבי. אני רק בתחילת הדרך ועדיין לומד את השחקנים. נוכחתי לגלות שיש פה אנשים מצוינים. קצת התברברתי בדרך לכאן, אבל אלמד אותה טוב יותר בהמשך".
לוי נשאל על העובדה שהגיע לראשונה לקבוצה גדולה: "זה לא עניין אישי שלי. עברתי עליות ומורדות, כמו כולנו בחיים. ככה זה עובד. הקהל שלנו זה כח רציני ביותר ואני רוצה שהוא יראה קבוצה טובה. אני באתי לכאן כדי לעזור למערכת, אבל הסיפור הוא לא אני".
על פיטוריו של קורצקי בשל חילוקי הדעות שהיו לו עם טביב: "אני מכיר את אלי כבר הרבה מאוד שנים. אני בעצמי מאמן כבר למעלה מ-20 שנה. אלי משקיע את הכסף שלו מהבית והוא בהחלט ראוי להיות מעורב. זה עובד ככה גם בכל שאר הקבוצות, שלא תחשוב שזה שונה במכבי חיפה או באר שבע. אני עובד של בית"ר ירושלים ואלי טביב, והוא בהחלט ראוי לקבל דין וחשבון על דברים מקצועיים. זה לא חדש. טביב לא מאתמול בכדורגל והוא יודע טוב מאוד מה הגבול. אני לא רואה בעיה בנושא הזה, עושים מזה משהו שלא קיים. אלי השקיע המון בקבוצה, אבל ייקח זמן שזה יבוא לידי ביטוי".
 
על סגירת החוזה מול טביב: "זה לקח יותר מכמה דקות בודדות, כי עשינו סקירה על הכל. זה לא רק עניינים כספיים, אלא גם מקצועיים. אלי נמצא במיאמי, אז עשינו את הדברים בטלפון. זה לקח זמן, הוא דיבר איתי על הקבוצה, אני אמרתי את דעתי המקצועית ומשם עברנו לנושאים של משכורת ודברים כאלו".
על חיזוק אפשרי בחלון ההעברות: "בוודאי שעוד חושבים על זה, אבל יהיה טיפשי לזרוק כסף על שחקנים שיתבררו אחר כך כפלופ. להביא שחקנים זה הכי קל, אבל אנחנו לא נביא שחקנים רק כדי להגיד שהבאנו ובעוד שבועיים תשאלו למה הם הגיעו. גם אם לא יהיה חיזוק, לא על זה תיפול הקבוצה. כל המועמדים שדיברו עליהם עדיין רלוונטי ואנחנו בודקים גם את השוק הישראלי, אבל אף קבוצה לא ששה לשחרר חלוצים".
לוי נשאל על העובדה שעוזר המאמן, אורי אוזן, פוטר, ועל מי הוא מתכנן להביא במקומו: "דיברתי עם אלי על זה ואנחנו יודעים שאנחנו צריכים פה עוד איש צוות אחד. אנחנו נמצא את הבן אדם המתאים, אבל לא נעשה את זה בלחץ".
"אם פעם היו אומרים עליי שאני 'יס מן', אף אחד לא היה מאמין", הוסיף המאמן בחיוך על הידיעות שפורסמו אתמול, "אלי ואני רואים את התמונה אותו דבר. טווח ההשתפרות פה גדול. צריך להיות שיתוף הפעולה בין הגורמים, אבל המילה האחרונה היא של בעל הבית".