עוד לפני ההפסד 1:0 למכבי פתח תקווה, דיברו שחקנים במכבי חיפה על כך שהמצב בקבוצה רק התדרדר מאז בואו של מרקו בלבול. "אלכסנדר סטנוייביץ' העביר אימונים ברמה הכי גבוהה שיש, בלבול רחוק מזה", אומר שחקן בקבוצה. השחקנים מכנים את בלבול "עוף מוזר", "מעופף" ו"שכחן". את התדרוכים לשחקנים מעביר בעיקר מאמן השוערים, גיורא אנטמן ולא בלבול. 

הערב במשחק ההפסד למכבי פתח תקווה 1:0, אחרי שוויאם עמאשה נכנס כמחליף הוא הסתובב לבלבול וסימן לו עם היד היכן הוא אמור לשחק. בלבול לא שם לב. כעבור שתי דקות עמאשה הסתובב לכיוון בניון ושאל אותו "מי עומד מאחוריך", בניון לא ידע.
בנוסף, השחקנים לא הבינו איך כל החילופים הסתיימו כבר בדקה ה-61, כאשר אף אחד מהם לא כפוי.

ביציעים היו שריקות בוז וקריאות "תורידו את החולצות", אבל הקריאות הגורפות היו "תתפטר" לעבר בלבול. השוער אלכסנדר סטויקוביץ' היה עצבני בסיום המשחק והיה הראשון שיצא במהרה מחדר ההלבשה לכיוון הבית. 
במועדון עדיין מחכים לאיתי שכטר שטרם המריא מצרפת. אלון תורג'מן החליט שאם שכטר יגיע,  הוא יעזוב. בלבול כבר אמר לחלוץ שמבחינתו הוא לא משוחרר, אך זה תלוי בהנהלה. תורג'מן מחזיק בהצעות מנתניה, באר שבע, קרית שמונה, אשדוד ומכבי פ"ת. 
דקל קינן לא מתכוון כנראה להיענות לטרייד שמתכוונים לעשות עם סכנין הכולל אותו תמורת מעברו של הבלם אברהם פאס. עד כה לא עודכן כלל בטרייד. מקורבים לבלם אמרו כי הוא קרא על הטרייד בהתקשורת ולאחר העזיבה של אדין צ'וצ'אליץ' הופתע שהדיבורים על מו"מ הקשור אליו עדיין מתקיימים.