בהפועל תל אביב עדיין מנסים להתאושש מההפסד המביך אמש להפועל עכו (1:0), שהיווה את החותמת הסופית להתמודדותה בפלייאוף התחתון. שחקנים בקבוצה שירדו לחדרי ההלבשה במצב רוח שפוף התקשו לקבל דקות ארוכות את ההפסד הדרמטי בדקה ה-94.


"ההפסד אתמול היה הסטירה הכי חזקה שקיבלנו השנה", אמר שחקן בקבוצה, "יש כאן כמה שכנראה פינטזו אחרי היכולת הטובה מול מכבי חיפה שלא יהיה קשה מול עכו ושאנחנו משתפרים. שוב קיבלנו מכה, לא מגיע לנו פלייאוף עליון. זה ידוע, אבל הבעיה היא אחרת: אנחנו בצרות ולא כולם פה מבינים ומפנימים את זה".


מעבר לכך, לא מעט ביקורת מופנית במועדון כלפי שחקנים שמקבלים את ההזדמנות שלהם ולא מנצלים אותה, כאשר אמש חזרו על עצמן הטעויות בהגנה. אברהם צ'קול המשיך עם היכולת החלשה שמאפיינת אותו לאחרונה, אך למרות זאת בוחר אלי כהן להמשיך איתו במקום להעניק הזדמנות לליאור לוי.

 

שון גולדברג הצעיר, שמושאל ממכבי תל אביב, קיבל אתמול הזדמנות ראשונה בהרכב בהיעדרו של סארי פאלח, אך לא הוכיח את עצמו והתקשה להתמודד עם המהירות של שחקני עכו באגף. מעבר לטעויות ההגנתיות, ביקורת רבה גם מופנית לעבר שחקני ההתקפה שלא מספקים את הסחורה.

 

הגעתו של דודו ביטון לקבוצה בינואר לוותה בלא מעט תקוות, אך עד כה הוא לא הצליח לכבוש ובספסל של הפועל ת"א התעצבנו שוב ושוב מהחמצות שלו, בעיקר נגיחה שלא מצאה את הרשת וכמובן הפנדל שנהדף על ידי דודו גורש. מעבר לביטון, כל הקישור והחלק הקדמי של הפועל אמש לא סיפקו את הסחורה.