משטרת ישראל ממשיכה לחקור את פרשת הירי במוצאי שבת לעברו של הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, כשמרחב ירקון הקים צוות חקירה מיוחד בראשו עומד סנ"צ ירון ארם.

טביב ופרקליטו ציון אמיר אמורים להחליט בימים הקרובים על הגשת ערעור, מהלך שטביב יכול להוביל במהלך 45 הימים הבאים. אם אכן יוגש הערעור, ביצוע הכרעת הדין של השופט דניאל בארי ידחה וטביב יוכל להמשיך בשלב זה עד סיום העונה בחודש מאי בתפקידיו בהתאחדות לכדורגל וכבעלים של בית"ר ירושלים.
טביב לא מתכוון עד להחלטה בנושא הערעור להגיש ליועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, אפרים ברק, את מסמכי הכרעת גזר הדין. טביב משמש כחבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל ובעל תפקיד, בנוסף להיותו בעלים של קבוצה. יצוין כי הכרעת הדין של בית המשפט השלום בתל אביב אינה הכרעה הנושאת איתה קלון.

הממונה על עבודות השירות הודיע כבר אתמול כי מבחינתו טביב לא יוכל להתחיל בעבודות השירות מהטעם שהוא אינו כשיר וקיים חשש גדול שהוא יהיה גורם סיכון לחפים מפשע שיעבדו לצידו. בשלב זה התבקש טביב לא לצאת לעסקיו בארצות הברית.
חוקרי המשטרה ממשיכים בחקירה, הם אספו חומרים ממצלמות אבטחה מבתי המגורים ברחוב וצילומים מפרשת הרימון שהונח בפתח ביתו ורכבו של טביב לפני מספר חודשים. המשטרה חוקרת אם פרשת הירי קשורה להליך מכירת הקבוצה מידי ארקדי גידאמק לאלי טביב, עסקה בה דרשו גורמים מהעולם התחתון כספים שאותם על פי טענתם השקיעו במועדון כהלוואות שלא הוחזרו.