וד שבוע עבר על כוחותנו בחו"ל, אבל הפעם החדשות המרעישות הגיעו ממזרח אירופה. ביברס נאתכו וצסק"א חזרו לשחק ואחרי 50 דקות הקשר נתן בומבה למשקוף ופנימה. בשבת תחזור הליגה הרוסית ונאתכו יפגוש את טרק גרוזני (14:55, ישיר באתר). המשחק יועבר בשידור ישיר כאן באתר החל מ-14:55. בגרמניה עומר דמארי הביא אותה בסחיטת פנדל ובישול בניצחון לייפציג ואם חשבתם שאנחנו בנאליים, אז החלטנו לפרגן הפעם לחלוץ שלנו בקפריסין, רוברטו קולאוטי. לכל חובבי הכדורגל הבלגי, אל תדאגו – אין מדור שיעלה בלי השמות "ליאור רפאלוב", "קני סייף" ו"רמי גרשון". מוכנים? התחלנו.

 
  • שבת ב-14:55, ישיר באתר: טרק גרוזני מול צסק"א ונאתכו
  • ואת הפנדל שסחט והבישול של דמארי בגרמניה?
  • כדאי לכם לראות גם את סולליך מככב במאריבור
 

הפגרה לא עצרה אותו – ביברס נאתכו (צסק"א מוסקבה)
אחרי פגרה ארוכה ברוסיה חזרו לשחק כדורגל. צסק"א מוסקבה וביברס נאתכו פגשו ברבע גמר הגביע את סמארה והשיגו את הכרטיס לחצי בזכות שער אדיר של הקשר הישראלי. המחמאות בתקשורת רק ממחישות איזו דרך ארוכה הוא עשה. הרבה שחקנים ניסו לצאת לאירופה חלקם חזרו מהר מאוד לחמימות הישראלית, חלקם גילו אופי והתקדמו, אבל נראה שנאתכו הוא אחד הליגיונרים הטובים ויציבים ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי.
 
 
בלי הנחות לעצמו ובלי קיצורי דרך, קשר הנבחרת חתם ברובין קאזאן ובמשך ארבע שנים הבקיע 21 שערים והפך לאחד השחקנים החשובים בקבוצה. גם כשהגיע לצומת דרכים הוא לא נבהל, נאתכו עזב את רוסיה וחתם בפאוק סלוניקי לתחת ביניים. 
 
 
עד שהגיעה ההצעה מצסק"א. נאתכו המשיך בשלו וכבר בעונתו הראשונה הוא נחשב לאחד השחקנים הטובים בקבוצה. אתמול הוא חגג את שערו העשירי במדי הקבוצה בכל המסגרות. למרות שהוא התאקלם בצורה נהדרת ברוסיה מצסק"א מוסקבה הוא יכול להתקדם לליגות הבכירות באירופה. 
 
 הבישולים הגיעו, השערים בדרך? עומר דמארי (לייפציג)
בשבוע שעבר נכתב במדור שעומר דמארי מתקשה לספק את הסחורה בקבוצתו החדשה, אבל השבוע הוא נתן את משחקו הטוב ביותר, כשסחט פנדל ובישל לג'ושוע קאמיך בניצחון 2:3 של לייפציג על אוניון ברלין. רד בול רחוקה 8 נקודות מהמקום שמוביל לבונדסליגה. למרות הסיכוי הקלוש, בקבוצה מקווים לראות מדמארי תצוגות דומות בהמשך העונה.
 
 
לאט ובזהירות - רוברטו קולאוטי (א.א.ק לרנקה)
בשקט בשקט ובלי הרבה חשיפה, רוברטו קולאוטי עושה את שלו בקפריסין. בסוף השבוע נכנס החלוץ כמחליף (78) וכעבור 10 דקות הבקיע את שערו השביעי העונה בליגה וה-21 בקריירה האירופית שלו, ב-1:4 של לרנקה על דוקסה. החלוץ כבר בן 33 והשיא מאחוריו. למרות שהליגה הקפריסאית היא לא מהחזקות ביבשת, חלוץ הנבחרת לשעבר סירב לחזור לארץ לקבוצות לקבוצות מהדרג השני והוא מעדיף בצדק לעשות כסף ולשחק בצמרת של הליגה הקפריסיאית. 
 
 
בקטנה:
כל הישראלים בשוויץ (ניסו קפילוטו, מונאס דאבור ואבי ריקן) סיימו בתיקו. 
ליאור רפאלוב (72 דקות) וברוז' חזרו לנצח. 
רמי גרשון (90 דקות)  וקני סייף (6 דקות) היו שותפים לניצחון של גנט על בוורן.