חודשיים וחצי לסיום העונה, ובמקביל למאבק האליפות והרצון של ראשי מכבי ת''א לזכות באליפות שלישית ברצף, דבר שבקרית שלום לא זוכרים בעשרות השנים האחרונות, מחכים מאחורי הקלעים להודעה על המשך העסקתו של המנג'ר המקצועי, ג'ורדי קרויף.



קרויף מקווה לשחזר את ההיסטוריה ואף להצעיד את הצהובים לטרבל כאשר בנוסף למירוץ לתואר האליפות מתווסף כמובן גם המאבק על הגביע כשהצהובים בחצי הגמר נגד אחי נצרת.



כזכור, הבעלים של מכבי ת''א מיץ' גולדהאר וקרוי, מנהלים מו''מ בשבועות האחרונים ואף נפגשו בלונדון ובביקור האחרון של הבעלים גם בארץ. כפי שפורסם בספורט2 גולדהאר מוכן לשדרג את חוזהו של המנג'ר המצליח ואף לפתוח את התקציב ולהעמיד לרשותו את האפשרות להתחזק משמעותית כולל רכישת שחקנים זרים, דבר שבעידן קרויף, פרט לרכישתו של נוסא איגבור, כמעט ולא קרה, כשהקבוצה צירפה שחקנים חופשיים על פי רוב.



הבעלים מרוצה מעבודתו של המנג'ר אך סבור שאחרי שלוש שנים הקבוצה צריכה פרט לליגה להציב מטרות ברורות להתקדם במישור האירופי כשהיעד הוא ברור - השתתפות בליגת האלופות היוקרתית . גולדהאר מוכן להעניק לקרויף שדרוג כלכלי וגם חוזה לטווח ארוך אם יצליח להעפיל לליגת האלופות.



לפי המסתמן במידה וקרויף יסכים לתנאים הללו הוא יקבל הארכת חוזה לעונה הקרובה עם שדרוג כלכלי, ותקציב מוגדל לחיזוק לליגת האלופות. במידה והקבוצה תגיע לשלב הבתים לראשונה בעידן גולדהאר, המנג'ר יזכה לחוזה חדש משודרג לשלוש שנים נוספות. באם הדבר לא יצלח בידו של המנג'ר לפי מתווה ההסכם המסתמן שגולדהאר מציע, הוא יוכל להמשיך עד לסיום העונה הבאה או לעזוב מיידית לבחירתו.



בגזרת הזרים מי שצפויים לעזוב ולפנות את המקום לשלושה זרים בכסף גדול יותר הם השוער חואן פבלו קולינאס, הבלם קרלוס גארסיה, והחלוץ ראדה פריצה שמסיימים חוזה. גם עתידו של הקשר ניקולה מיטרוביץ' שמסיים חוזה אף הוא תלוי בזהות המאמן ובמצב המקצועי הנתון באותו זמן.



למרות שלא קיבל הבטחה רשמית, כך מאמינים בקבוצה, במקרה של זכייה בתואר האליפות והגביע, המאמן פאקו אייסטראן יוכל להמשיך בתפקידו גם בעונה הבאה.



הקשרים גל אלברמן ומהראן ראדי ימשיכו עונה נוספת, יואב זיו אמור להמשיך בחוזה חדש לעונה נוספת ולעומתו מעמדו של המגן יובל שפונגין שלא שיחק העונה בליגה נמצא בספק אם המאמן הבאסקי ימשיך בתפקידו.