הפועל חיפה מתארחת עכשיו לקרב תחתית חשוב ואולי גורלי אצל מ.ס. אשדוד. הבעלים יואב כץ הגיע אתמול (שישי) לאימון הקבוצה, הבהיר לשחקנים את משמעות המשחק וביקש מהשחקנים להגיע בריכוז מלא. הבעלים ניסה לייצר אווירה מיוחדת בחדר ההלבשה והשמיע לשחקנים את שיר "עין הנמר" מהסרט "רוקי".

בנוסף, כ-20 מאוהדי הקבוצה הגיעו בסיום האימון למתחם האימונים וקיבלו אישור לרדת לדשא ולשוחח עם השחקנים, כאשר גם נציגי האוהדים ביקשו מהשחקנים לעשות הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגת העל.
הבלם אושרי רואש מוצהב, אולם הקפטן טאדאס קייאנסקאס חוזר לסגל ופתח במרכז ההגנה לצידו של אופק פישלר הצעיר. החלוץ האלבני חמדי סאליחי פצוע ואת מקומו ממלא זרקו קוראץ'.

עבור מ.ס. אשדוד, המשחק הביתי מול הפועל חיפה הוא משחק על החיים. הקבוצה של ניר קלינגר לא ניצחה ב-11 משחקיה האחרונים והיא במקום ה-11 בטבלה עם 29 נקודות, רק שלוש נקודות מהקבוצות הנאבקות מולה על המשך הדרך בליגת העל.
המשחק נערך בצל המאבק של אוהדי הקבוצה המזוהים עם קבוצת העבר 'עירוני אשדוד' אשר מובילים מחאה נגד הבעלים, ג'קי בן זקן.
קלינגר קיים השבוע מספר אספות קבוצה, בהן דיבר על היכולת לחזור למסלול הניצחונות ולעשות צעד גדול כדי להבטיח עונה נוספת בליגת העל.
המאמן האשדודי סימן את החלוץ האלבני, חמדי סליחי, כאיש המרכזי בהתקפת הפועל חיפה ותפקיד השמירה עליו מופקד על ישראל ראש. מהמשחק נעדר הקשר הקדמי, גדי קינדה, בשל צבירת כרטיסים צהובים. אלכסנדר דוידוב הפצוע בברך קיבל טיפולים והוכשר למשחק.
ההרכבים:
מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, מיקי סירושטן, ישראל ראש, יאיא פטי, רחמים צ'קול, אלכס דוידוב, טום מונד, ירו בלו, מיכאל אוחנה, מוראד אבו ענזה.
הפועל חיפה: פרמיסאל קובאר, טוסיין ריקטס, אופק פישלר, טדאס קייאנסקאס, חיים מגרלשווילי, קובי דג'אני, רועי שוקרני, עומר ורד, סטיבן כהן, מהרן לאלא, לירן סרדל.