חדר ההלבשה של הפועל עכו מלא היום (שבת) בחיוכים. הקבוצה ניצחה 0:2 את הפועל פ"ת בקרב תחתית חשוב ועלתה, לראשונה מאז המחזור ה-11, מעל הקו האדום. ופתאום, מה שנראה עד לא מזמן כלא ריאלי, פתאום אפשרי – עכו יכולה להישאר בליגה. לקבוצה 29 נק', 3 יותר מהפועל פ"ת, כשנותרו 9 בקופה.

"הניצחון היום היה באמת במאבק ישיר על ההישרדות, וגם יחס השערים בינינו לפ"ת עכשיו שווה שזה טוב", אמר בסיום מאמן עכו, שלומי דורה. "ניצחון עם הרבה נחישות, אופי והקרבה. זו הדרך בתחתית. יהיו ימים יפים בהם נוכל גם לשחק כדורגל, אבל כרגע זו הדרך וצריך להמשיך בה".
למרות האופטימיות, דורה השתדל לשמור על פרופורציות כשברור לו שההישארות עדיין לא ודאית. "זה כמו תינוק שמתחיל ללכת. עושה צעד ועוד אחד. אם נעמד – מצוין, אם נופל - צריך להרים אותו. נקווה שלא ניפול ונמשיך לעמוד על הרגליים. ונחזור ונגיד את זה כל משחק עד שנישאר סופית".

לעכו נותרו שלושה משחקים מול קבוצות שכבר הבטיחו, למעשה, את מקומם בליגה – רעננה, נתניה, סכנין. אך דורה לא בהכרח רואה בזה יתרון: "הן דווקא יהיו יותר משוחררות, אני יודע מניסיון. אבל נמשיך באותה נחישות והקרבה עד שההישארות תהיה סופית ומוחלטת".