במכבי נתניה פועלים לילות כימים כדי למצוא פיתרון כלכלי למועדון שיסדיר, לפחות בחלקו הנרחב, את הגירעון הגדול של המועדון שעומד על כ-15 מיליון שקלים.

היום נודע כי מאחורי הקלעים, נרקמת לכאורה תכנית בין אנשי עסקים נתנייתים בכירים, בשיתוף ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, לפיה תוגש הצעה לאיש העסקים הנתנייתי, יצחק תשובה, בה יוצע לו למסד את שמו על גבי האצטדיון החדש בעיר עבור סכום כסף גבוה, שמוערך בכמה עשרות מיליונים.
על-פי תקנון הטוטו, קיים סכום מינימאלי שאותו יצטרך לשלם גוף או אדם שירצה להנציח את שמו על-גבי האצטדיון שנגזר כאחוז מסוים מעלותו הכוללת של האצטדיון, כאשר בעיריית נתניה מעריכים כי מדובר בסדר גודל של כ-30 מיליון ש"ח.

"מעבר לעזרה הכספית, מגיע ליצחק תשובה ששמו יונצח במקום איתו הוא מזוהה ושנמצא באחד המקומות האסטרטגיים ביותר בארץ, על ציר כביש-החוף", אמר היום איש עסקים המעורב בפרטים והוסיף, "אני מאד מקווה שיצחק יענה להצעה בחיוב כי מדובר כאן על פעולה פילונטרופית שתעשה פלאים לכל הצדדים הנוגעים בדבר".
במקביל, בנתניה מודעים לחיזורים הכבדים מצד אנשי מכבי חיפה לעבר רוני לוי כאשר רועי דניאל, המיודד מאוד עם לוי, כבר סיכם עם המאמן כי בקרוב יהיה ניתן לדעת יותר לאיזה כיוון הולך המועדון ואם הדברים יגיעו לידי מבוי סתום, אזי לוי יקבל כמובן את ברכת הדרך.