בית"ר ירושלים תעמוד לדין ביום רביעי הקרוב בעקבות הקריאות. החלוץ כבש את שער הניצחון אמש (שבת) בטדי וביצע לעבר האוהדים סימן של השתקה.

הבעלים אלי טביב שוחח עם ראש העיר ניר ברקת וביקש את עזרתו במיגור התופעה של הקריאות הגזעניות על ידי חלק מהאוהדים אשר גורמים נזקים כספיים גדולים למועדון.
חברת האבטחה שצילמה את יציעי האוהדים התבקשה לחפש ולאתר את האוהדים שקראו את הקריאות כדי להגיש נגדם תביעות אזרחיות על הנזקים הכספיים במידה והקבוצה תיענש.

טביב שאמר בשבוע שעבר כי יודיע על עתידו בקבוצה במהלך חודש מאי לא הגיב בקולו או בהודעת דובר בשמו על האירוע המדובר, אך גורמים שונים במועדון יצאו לכאורה באמירה כי טביב מזועזע מהפרשה החדשה ושוקל בשל כך את עתידו בקבוצה. טביב שוחח בסיום המשחק עם השופט אורן סימיניאן ועם משקיף המשחק יואב שטראוס והסב את תשומת ליבם על המהלך המתגרה של אחמד עאבד.
אוהדי הקבוצה ברובם הגדול ניסה להשתיק את אלו שצעקו וקראו לעבר עאבד. אוהדים אחרים ביקשו מאלי טביב להפסיק עם השתיקה שלו ולדבר בקולו על עתידו.
אוהדים המזוהים עם ארגון 'לה פמיליה' ביקשו שטביב לא יקשור את האירוע עם עאבד להרהוריו לגבי המשך דרכו במועדון וזאת לאחר אירועי הירי שהיה נוכח לו בביתו. האוהדים אף הבהירו: "שאלי טביב ירד וישב איתנו ביציע, נראה איך הוא יגיב לנוכח התנועות וההתגרות של אחמד עאבד שתכנן מראש את המהלך".