ריאל מדריד החליטה לעשות הכל כדי לצרף את סרחיו אגוארו, מתוך הבנה שרק רכישתו תביא לאיזון מול ברצלונה בעונה הבאה. העיתון 'אס' פרסם היום (חמישי) בשער את הידיעה שהבלאנקוס מנסים לרכוש את חלוץ נבחרת ארגנטינה ומנצ'סטר סיטי. 

בסנטיאגו ברנבאו הבינו שההחלטה ללכת על אגוארו היא נכונה אחרי השער שהבקיע נגד אורוגוואי בקופה אמריקה. פלורנטינו פרס רואה בו את הגלקטיקו של הקיץ. 
פרס חושש שברסה תזכה בשישה תארים רצופים (אם תזכה בסופרקאפ האירופי ואליפות העולם לקבוצות). בפעם האחרונה שאלופת ספרד עשתה זאת (2009). רכש פרס את  כריסטיאנו רונאלדו, קאקה וקארים בנזמה. 

ריאל מדריד הוציאה עד עכשיו 57.7 מיליון יורו ברכש העונה - דנילו עלה 30 מיליון יורו, לוקאס סילבה (14), קאסימיירו (7.5), מרקו אסנסיו (3.9), מרטין אודגרד (2.3). 
פרס סבור, שבניטס חייב לבצע רכש נוצץ אחד מעבר לעובדה שהוא יביא את הרעיונות שלו לקבוצה. אם אגוארו שכבש עד כה צמד בקופה אמריקה יגיע הוא ישחק באגף ימין כשכריסטיאנו רונאלדו יעבור לשחק בעמדת "9 מזויף" וגארת' בייל באגף שמאל. 
בקיץ האחרון חאמס רודריגס עלה 80 מיליון יורו, בייל עלה 101 מיליון יורו, כך שאגוארו עשוי לעלות לפחות 60 מיליון יורו. לקון יש לו חוזה במנצ'סטר סיטי עד 2019, ובקבוצה האנגלית לא רוצים למכור אותו. אגוארו נשאל על מעבר אפשרי לבלאנקוס בקופה אמריקה ואמר: "אני מאוד מאושר כרגע במנצ'סטר סיטי". 
בתוך כך פרסם 'הסאן', כי דויד דה חאה דורש מריאל מדריד להעיף את איקר קסיאס מהקבוצה לפני שהוא יסכים לחתום בקבוצה. דה חאה לא רוצה שיהיה לו עימות עם קסיאס על החולצה מספר 1 במועדון מכיוון שהוא יודע הוא בעל כח רב במועדון מעבר ליכולתו על המגרש ונחשב לסמל. 
כאשר דייגו לופס הגיע לריאל מדריד והפך להיות השוער הראשון, קסיאס הואשם ש"עשה לו את המוות". בריאל מדריד טוענים שטוטנהאם, ארסנל וקריסטל פאלאס רוצים את השוער ונראה בריאל עושים הכל כדי להיפטר מקסיאס כדי להביא את דה חאה. יונייטד עדיין מציעה חוזה חדש לדה חאה עם שכר של 250 אלף ליש"ט לשבוע.