פרשת ניסיון ההתנקשות באלי טביב, תפסה הבוקר (שלישי) כיוון נוסף.



לאחר שבמהלך השבוע נעצר ישראל קדושים בחשד לביצוע הירי, התווסף היום לרשימה חשוד נוסף ע"י ימ"ר תל אביב בעניין וכמו כן, גם ברצח העבריין בר חזק. החשוד נמצא בחקירה ויובא מחר בבוקר לבית המשפט.

אתמול הותר לפרסום כי ישראל קדושים נעצר בחשד כי ניסה להתנקש בחייו של טביב. על פי החשד, קדושים שהיה "שליח" לביצוע ניסיון הרצח והמשטרה עדיין מחפשת אחרי הגורמים ש"הזמינו" את ההתנקשות.

כזכור, בעליה של בית"ר ירושלים נפצע בליל ה-28 בפברואר באורח קל מאוד, לאחר ששלוש יריות נורו לעבר רכבו בכפר שמריהו. כדור אחד פגע בידו של טביב והוא פינה את עצמו לבית החולים "מאיר" בכפר סבא. טביב טען בזמנו כי הוא בטוח שהירי קשור לכדורגל.
שנה וחצי מוקדם יותר, אותר רימון רסס בפתח ביתו של טביב. חבלני משטרה הוזעקה לבית שברחוב החורש בכפר שמריהו, כאשר את הזירה אבטחו שוטרי תחנת גלילות. יש לציין כי הרימון לא התפוצץ ולא גרם לנזק או נפגעים, ופונה מהמקום על ידי חבלני המשטרה. ב-2011, ובעת שכיהן כבעלים של הפועל תל אביב, נזרק רימון הלם לחצר ביתו בשכונת נאות אפקה בתל אביב, אך גם אז לא גרם לנזק או לנפגעים. כחודש לאחר מכן נזרק לחצר ביתו רימון עשן, אולם גם הוא לא גרם לנזק או לנפגעים.