מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ', הרגיע את שחקניו לאחר ה-1:3 על הפועל ת"א כבר בחדר ההלבשה. "לא צריך לשמוח יותר מדי מהניצחון. אנחנו כבר עם הפנים למשחק ביום רביעי נגד ויקטוריה פלזן".

הצהובים לא היו מרוצים מהיכולת שהפגינו במחצית הראשונה: "הקבוצה תלויה מדי בערן זהבי" אמר נחרצות יוקאנוביץ'. עוד הוסיף הסרבי, שנשאל בשנית על נושא חיזוק הקבוצה: "אני מצפה שיהיו כאן שחקנים נוספים שיעשו את ההבדל. "נכון לעכשיו לא מצאתי עדיין את ההרכב ושיטת המשחק הנכונים, זה יקרה בהמשך".
טל בן חיים, שכבש את השער השלישי של קבוצתו, התייחס גם הוא לתרומה של זהבי: "כדורגל זה לא טניס. ערן זהבי הוא השחקן הטוב ביותר בכדורגל הישראלי, אבל הוא מצליח גם בזכות השחקנים שיש לצידו. המאמן רוצה עוד שחקנים וזה לגיטימי".

לגבי היכולת של הקבוצה הוסיף: "טבעי שבמחצית השנייה המשחק הפך ליותר פתוח ואפשר לעשות שינוי. אני מקווה שנפתח עכשיו רצף של ניצחונות ונצליח לעשות שינוי בצ'כיה. גם אם לא, יש עדיין את הליגה האירופית והעונה רחוקה מלהסתיים".

הקשר נוסא איגיבור, שעלה מהספסל במחצית השנייה וכבש את שער השוויון: "לא הצלחתי להירדם אחרי ההפסד לפלזן, חשבתי על הטעויות שעשינו. אני לא חושב שהם כאלה טובים, יש לנו עוד הזדמנות לתקן ונגיע לצ'כיה עם אמונה וננסה להשלים מהפך.
 
"זהבי שחקן חשוב, אבל אנחנו קבוצה והוא לא יכול לעשות את הכל לבד" הוסיף הניגרי.
 
כזכור, הבעלים מיץ' גולדהאר הבטיח כי יגדיל את התקציב ויאפשר להחתים שחקנים נוספים במקרה שבו הקבוצה תצליח לעבור את ויקטוריה פלזן