שנה בדיוק חלפה ונראה כאילו דבר לא השתנה. גם בחודש אוגוסט.

אתמול פתחו הירוקים עונה חדשה, הפעם היה זה רוני לוי על הקווים, והפתיחה הייתה דומה. התפאורה בסמי עופר הייתה מרשימה, הניצחון בדרבי 1:2 על הפועל חיפה הושג ונראה כי מכבי חיפה תהיה העונה טובה ואיכותית יותר מאשר בארבע השנים האחרונות – על אף שמשהו עוד חסר בכרמל.
למכבי חיפה חסרים שני שחקני הרכש הזרים (קשר וחלוץ) עליהם דיבר המאמן לאורך כול חודש יולי. מהלך הבאתם נבדק אומנם בפינצטה, כדברי רוני לוי, אך המטרה להביאם בהקדם האפשרי כדי שיוכלו להתחבר כשיגיעו לשיטת המשחק החדשה - שנכון למשחק אתמול נגד הפועל חיפה טרם נקלטה אצל חלק גדול מהשחקנים.

רוני לוי הודה כי משחק המעבר והביצועים בחלק האחרון לא עבדו טוב: "המשחק לא היה רגוע והיינו פזיזים. יש עוד עבודה ונעשה הכול להשתפר. בימים הקרובים נעבוד על חיזוק הקבוצה בעמדת השחקנים הזרים". בהמשך ישיר לכך, במועדון מקווים לסגור את צירופם של שני הזרים עוד השבוע.
מערך ההגנה חשוף לטעויות ולמהלכים של שגיאות מהעונה שעברה ונראה כי ההמתנה תהיה לבלם מארק ואליינטה שיעשה סדר במרכז ההגנה. גם הקשר המונטנגרי ניקולה דרינצ'יץ' צריך להעלות הילוך ולשחק ביותר קלילות בעמדה המרכזית במגרש.
מי שלא מתמצאים בשיטת המשחק החדשה הם חן עזרא, איתי שכטר ובעיקר אלירן עטר הנראים "אבודים במרחב" כפי שהגדירו זאת גורמים במועדון.
במכבי חיפה הודו: "ממשיכים לחפש לאלירן עטר את המיקום במגרש בו הוא יהיה דומיננטי לצד חבריו. עטר נבדק באמצע ההתקפי ובאגף שמאל ואנו מקווים שהוא יתחבר".
חן עזרא מתקשה כשהוא לא מגיע עם הכדור מצד שמאל וכך גם איתי שכטר שהביטחון שלו בהובלת הכדור וביציאה קדימה בצעד ראשון לוקה בהססנות ובחוסר ביטחון שאינם מוסברים. מי שעשה סדר והביא לשינוי במשחק היה הקפטן יוסי בניון.