כשמאבק האליפות וגמר הגביע, מכבי תל אביב תקיים הערב (שלישי) את ערב ה"גאלה" שיוקדש לאיסוף תרומות לארגוני צדקה, אירוע בו יבחרו את מצטייני העונה ויקדישו פרק לשחקני העבר הגדולים.



השחקנים עוסקים מטבע הדברים באפשרות שהמאמן ההולנדי פטר בוס יודיע בתום המשחק על עזיבה למען חוזה כמאמן אייאקס. למעט שחקנים בודדים רוב הקבוצה בטוחה שבוס לא יהיה בעונה הבאה ומתנת הפרידה ממנו צריכה להיות לפחות זכייה בתואר אחד.



במקביל, בסרביה טוענים כי השוער הסרבי, פרדראג ראיקוביץ' בדרך למנצ'סטר יונייטד. לא מדובר במשהו מופרך מאחר ובדיווחים קודמים כבר נכתב בעבר כי השוער שנחשב לפוטנציאל גדול בשוק השוערים העולמים נמצא ברשימות של אחד המועדונים העשירים בעולם. בדיווח נכתב כי ראיקוביץ' ישמש כשוער המשנה של יונייטד וזאת לצד הדיווחים על חיזורים של ריאל מדריד אחרי דויד דה חאה.



בדיווח נכתב כי הצהובים סימנו כמחליף את שוער רדניצקי, אלכסנדר יובאנוביץ' בן ה-23. ראיקוביץ' נרכש בשלושה מיליון יורו מהכוכב האדום בלגראד והצהובים צפויים לדרוש עבורו לפחות שישה מיליון יורו.



בנושא המקצועי, בוס שוקל אם לפתוח את המשחק בהרכב החזק ביותר שלו או להמתין עד למחצית המשחק ולהתנהל על פי התוצאה שתהיה במשחק בין הפועל באר שבע לבני סכנין. ייתכן שטל בן חיים, האריס מדוניאנין וגל אלברמן יחלו על הספסל.




"כולנו מאמינים שהפועל באר שבע תגיע בלחץ ויהיה לה קשה", ציינו במכבי תל אביב. "היו דברים מעולם וראינו כבר במחזור האחרון בהולנד מה קרה".