כמעט משום מקום, ולמרות שהסגל שלה לא משופע בכשרון ועומק, נודע כי הפועל תל אביב עומדת למכור את שגיב יחזקאל ללא אחרת מאשר היריבה העירונית מכבי תל אביב. אז מהי הסיבה לקבלת ההחלטה המפתיעה? בעיות משמעת של השחקן, כך לטענת גורמים במועדון.

בהפועל ת"א ישנה אכזבה גדולה מאופיו של יחזקאל, כך סיפרו גורמים במועדון לספורט1. לטענתם, אלי גוטמן לקח את הכשרון בן ה-21 כפרויקט אישי במטרה להפוך אותו לשחקן מוביל אצל האדומים, דבר שיחזקאל לא העריך. הטענה: יחזקאל "עושה פרצופים" בכל פעם שהוא מוחלף.
בשבת האחרונה, כך על פי אותם גורמים, רגע אחד במשחק מול באר שבע היה בגדר הקש ששבר את גב הגמל מבחינת גוטמן. יחזקאל קיבל כדור עומק, אבל לא האמין שיוכל להגיע אליו ולכן לא האיץ. המאמן זעם על כך מאחר שהיה סבור כי אם היה רץ, הפועל ת"א הייתה יכולה לכבוש שער ניצחון.

גם בעקבות אותו אירוע, גוטמן זימן את יחזקאל לשיחה אישית ו"התפוצץ עליו", כך לטענת אנשים בהפועל תל אביב. לאחר מכן, התקבלה ההחלטה במועדון האדום למכור את השחקן למרבה במחיר ועם הכסף שייכנס להביא רכש אחר ומתאים יותר.
כאמור, יחזקאל נמצא על סף מעבר למכבי ת"א. על העסקה המתגבשת פורסם לראשונה כאן באתר ספורט1 וכעת אמורים הצהובים להעביר 1.3 מיליון יורו תמורת הכשרון הצעיר של הפועל תל אביב, שלא מעוניין לעבור לבאר שבע או קרית שמונה. 
מהסכום הנכבד שתעביר מכבי ת"א ינוכה החוב של הפועל על העברת בן רייכרט, מעל חצי מיליון יורו. הפועל תל אביב תנסה להחתים את החלוץ הסרבי בושקו יאנקוביץ', אליו פנתה גם אומוניה ניקוסיה.