טביב נפגש עם איינבינדר ורואדה: "יש נכונות להמשיך"

דן איינבינדר
דן איינבינדר | צילום וידיאו

הקפטן עשוי להישאר בבית"ר ירושלים לאחר פגישה עם הבעלים וכמוהו גם הבלם הספרדי. פגישות נוספות עם כל שחקן ייערכו בימים הקרובים

(גודל טקסט)

האם דן אייבינדר וחסוס רואדה יישארו בבית"ר ירושלים עונה נוספת? בעלי המועדון אלי טביב נפגש עם הקשר ועם סוכנו אבי נמני ובפגישה נוספת גם עם הבלם הספרדי, ולטענת המועדון בשני המקרים ישנו רצון הדדי להמשיך את ההתקשרות וכי פגישות נוספות להאצת המו"מ ייערכו בימים הקרובים.

איינבינדר ששב לבית"ר אשתקד, מחזיק בחוזה עד תום העונה ומחוזר אצל הפועל באר שבע ומכבי חיפה שכבר גיששו בעניינו. בתום ההתמודדות בבירת הנגב במחזור החולף בה נוצחה בית"ר 2:0, הבהיר הקשר: "אשמח להישאר אך צריך גם שהמועדון ירצה. אני משחק מינואר בחוסר וודאות".

כעת נדמה שהצדדים יפגשו שוב על מנת לקדם את המשא ומתן כשאיינבינדר יזכה בחוזה לשנתיים נוספות. שכרו של איינבינדר צפוי לקבל שדרוג משמעותי ולעמוד על קרוב ל-200 אלף יורו בעונה. מדובר בסכום גבוה אותו אלי טביב לא נוהג להשקיע בשחקנים בדרך כלל.

בכל הנוגע לרואדה, כידוע בימים האחרונים התקשורת הקפריסאית דיווחה על סיכום שלו עם אפואל ניקוסיה, אולם כפי שפרסמנו בספורט1 סוכנו הכחיש בתוקף סיכום וטען כי החלטות יתקבלו רק בסיום העונה. בכל אופן ההצעה שקיבל השחקן משתי הקבוצות דומה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי