יואב כץ: אצטדיון סמי עופר הוא אסון להפועל חיפה

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

הבעלים ירה במסיבת עיתונאים: "דור פרץ פורח אצלנו ולא פרח במכבי ת"א", "מעדיף את קלינגר בעמדה שהוא מבצע טוב יותר"

(גודל טקסט)
בעלי הפועל חיפה יואב כץ התייצב הבוקר (חמישי) למסיבת העיתונאים של המועדון וסיפק הצהרה מפוצצת: "אצטדיון סמי עופר הוא אסון להפועל חיפה". הבעלים סירב להתייחס לעונה הבאה, לעתידו של ניר קלינגר וגם סיפק הבטחה: "קבוצת הנוער לא תרד ליגה".

 

"אני מקווה שננצח ושנישאר בליגה אחרי הניצחון", אמר כץ בהתייחסו למשחק הקרוב מול מ.ס אשדוד. "זה לא נגמר עד שהגברת השמנה שרה. אנחנו צריכים להתרכז בהישארות. אם נתרכז בדברים אחרים, לא נישאר. ניר קלינגר עושה עבודה טובה גם בתור מאמן וגם בתור מנג'ר, אבל בואו נסיים את העונה הזאת ואז נחשוב על העונה הבאה. אני מעדיף אותו בעמדה שהוא מבצע יותר טוב. אני לא יודע איזו עמדה זאת".





כץ התייחס לעתידו של השוער פיט פלטהאוזן ואמר: "לא התייחסו אליו באובייקטיביות. עד היום הייתה לו עונה מצוינת והוא הביר הרבה נקודות. גם לשוער השני רובי לבקוביץ' הייתה עונה טובה. אנחנו רוצים להשאיר הרבה שחקנים, אבל עכשיו צריך להתרכז במטרה ורק אז נעבור לדברים אחרים".

 

על חנן ממן: "יש שחקנים שמאוד מתאימים להפועל חיפה. חנן ממן, הקבוצה היחידה שהוא הצליח בה מאוד היא הפועל חיפה וכך גם עדן בן בסט. ברגע זה אנחנו מתרכזים רק בהישארות ואחר כך נתעסק בסוגיית השחקנים. יש הרבה שחקנים שהצליחו אצלנו ופחות הצליחו בקבוצות אחרות. דור פרץ פורח אצלנו, במכבי תל אביב הוא פחות פרח. הרבה שחקנים יהיו מעוניינים לפרוח ולא לשבת על הספסל".

 

הבעלים נשאל על העונה שעברה קבוצתו ביחס להצלחה של מועדונים כמו סכנין וענה: "סכנין נתמכת על העירייה, הם מקבלים כסף מחוץ לישראל וממרכז פרס לשלום. ההוצאות על האצטדיון בקריית חיים ואצטדיון סמי עופר הם 20 אחוז מהתקציב וזה אסון. אסון האצטדיון הענק הזה שאנחנו צריכים לשחק בו. זה משפיע על תקציב השחקנים. כל סגלי השחקנים פרט ל-2-3 קבוצות הם אותו דבר. יש קבוצות שהצליחו קצת פחות ויש קבוצות שהצליחו קצת יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי