ראדי: לא מתייחסים אליי כ'כוכב'? אולי הבעיה היא אצל התקשורת

ברק בכר. אחרי משחק העונה
ברק בכר. אחרי משחק העונה | צילום: דני מרון

הקשר שהאריך את חוזהו בהפועל ב"ש דיבר לקראת המשחק מול סכנין והשבוע הגורלי של הקבוצה. בכר: "אם לא ננצח אז לא עשינו כלום"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול בני סכנין בשבת הקרובה במסגרת המחזור ה-31. המשחק יהיה הראשון מבין סדרה של שלושה משחקי חוץ בשבוע אחד של האלופה, כשבסיומו תפגוש את מכבי תל אביב למשחק העונה בנתניה. במסיבת העיתונאים דיברו המאמן ברק בכר וקשר הקבוצה מהראן ראדי, שסיכם על הארכת חוזהו במועדון בעונה.

במחזור הקודם כזכור ניצחה באר שבע 0:2 את בית"ר ירושלים בטוטו טרנר והחזירה את הפער בפסגה לכדי שש נקודות. במישור האישי, בכר החל היום (חמישי) את שירות המילואים שלו במה שאולי עשוי להיות צעד קטן נוסף בדרך למשרת המאמן הלאומי ביום מן הימים. 

בכר התייחס לשבוע הקשה: "קודם נתייחס לסכנין, אנחנו מסתכלים על המשחק הזה כמאוד חשוב. כל משחק אשר ננצח יגדיל את הסיכויים שלנו לזכות בתואר. המשחק מול סכנין לא פחות חשוב מהמפגש מול מכבי חיפה או מכבי תל אביב. אם לא ננצח אותו אז לא עשינו כלום. נעשה את המשחק הזה ואז נתייחס לעומס. כרגע אין כזה כי המשחק האחרון היה ביום שני".

האפשרות להבטיח את האליפות בתום השבוע הקרוב: "שוב, אנחנו מתייחסים רק ליום שבת.  אחריו נתפנה לכל התאוריות".  הארכת חוזהו של מהראן ראדי: "שמח שהוא נשאר איתנו, מעבר לתרומה המקצועית. הוא כמו מאמן על המגרש". 


מהראן ראדי. בכר: "הוא כמו מאמן על המגרש" (דני מרון)


היכולת של מאור בוזגלו:
"בשבילי זה טוב שהוא בכושר טוב, כמו ברדה ומיכאל אוחנה. זה לא כאב ראש בשבילי. לגבי ניב זריהן, הוא חוזר לאימונים ובימים הקרובים נחליט איך לשלב אותו".


מהראן ראדי
דיבר גם הוא: "אני מנסה לעבוד לפי ההוראות של המאמן. חלק מזה זה לתת שערים ובישולים. אני אף פעם לא הסתכלתי על עצמי ככוכב, אני שחקן כדורגל, לא טניס. אני מנסה לתרום לקבוצה, להיות אחד מהצוות. התקשורת עושה את הכוכבים, אולי הבעיה היא אצלכם ביחס אליי. אני מנסה לא להגדיר יעדים, כי אם אגדיר כאלה ואשיג אותם אז אולי תהיה קיימת תחושת שובע".

התקופה בהפועל באר שבע: "אני מרגיש את ההערכה כלפיי, מהצוות המקצועי והבעלים. אני מרגיש בבית. גם עם השחקנים אני מרגיש כמו במשפחה. אני מרגיש בורג מרכזי אז לא היתה סיבה שאחשוב לעזוב. אני נהנה עם המשפחה שלי פה, בניגוד להתחלה בבאר שבע שלא היה לה קל. בהתחלה עוד היו ספקות לגבי כך שאשאר בגלל זה".

ההקנטות מהקהל של בית"ר ירושלים: "במשחק הזה פחות שמעתי את הקריאות, במיוחד שבאתי להרים קרנות. כששמעתי את הקהל שלי מעודד הבנתי שזה קונטרה למשהו אחר. התרגשתי מהשער בגלל התמיכה של הקהל, ראיתי שכל בן אדם במגרש רצה שאבקיע. אני פחות מתעסק בדברים הפחות נעימים. כל הקריירה שלי התעסקתי בעיקר, לא בתפל. זה בעיה שלהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי