הפועל תל אביב דורשת לחקור את המשחק של אשקלון ובני יהודה

ניידת משטרה (אילוסטרציה). אלימות בכדורגל הישראלי
ניידת משטרה (אילוסטרציה). אלימות בכדורגל הישראלי | צילום: אסף קליגר

האדומים פנו להתאחדות להפעיל את וייצמן יער במשחק נגד בני יהודה: "במרוצת השנים היינו עדים למספר אירועים לא כשרים"

(גודל טקסט)
 בהחלטה שעלולה לחמם את הפלייאוף התחתון והכדורגל הישראלי בכלל פנתה הפועל תל אביב להתאחדות לכדורגל בבקשה לשלוח את אנשי וייצמן יער, משרד החקירות שפועל מטעמה, למגרשה של הפועל אשקלון כדי לבדוק את כשרות המשחק שלה מול בני יהודה.

 

"לאור רגישות המשחקים במחזורים האחרונים… אנו דורשים כי חוקרים… יהיו נוכחים בכל אחד מאותם משחקים – כולל המשחקים שלנו", אומרת ההודעה שיצאה מטעם הפועל תל אביב ומסייגת, "יש לציין כי אנו לא מפקפקים חלילה ביושרם המקצועי של המועדונים, אך במרוצת השנים היינו עדים למספר אירועים לא כשרים, אשר נוגדים את ערכי הספורט".


 

אמנם ההודעה שיצאה מטעם האדומים היא מנומסת ולקונית אבל מתחת לפני השטח שורר זעם כלפי הפועל חיפה והפועל רעננה שהפסידו בקלות מרובה מדי לאשקלון.

 

אחרי התיקו 3:3 שהוציאה הפועל תל אביב ממש בדקה ה-90 בסמי עופר מול הפועל חיפה אמרו במועדון: "נגדנו הם נלחמו כאילו זה גמר גביע ומול אשקלון ספגו 4:1 בבית". "אנו סמוכים ובטוחים כי כל הגורמים הרלוונטיים מודעים לכך ויעשו הכל על מנת שהליגה תוכרע בצורה הוגנת וספורטיבית".


בנושא אחר, ההחלטה בעניינו של אוראל דגני, שקיבל עירוי שלא על פי התקנות, נדחתה ליום ראשון לבקשת תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף. 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי