"תאהבו או תשנאו אותו, תכבדו את הגדולה של לברון ג'יימס"

לברון ג'יימס פול ג'ורג'
לברון ג'יימס פול ג'ורג' | AFP

פרשנים ואוהדים בארצות הברית נותרו פעורי פה אחרי הקאמבק ההיסטורי של לברון ג'יימס וקליבלנד באינדיאנה, "זה המופע של לברון ואי אפשר להכחיש זאת, פשוט כך",

(גודל טקסט)
איזה לילה היה ליל משחק מספר שלוש באינדיאנפוליס בין אינדיאנה לקליבלנד. הקאמבק המופלא מפיגור 26 נקודות שהוביל לברון ג'יימס תפס כמובן את כל הכותרות, ויתרון ה-0:3 של הקאבס כעת מציב אוותם בעמדה נוחה לסוויפ מהיר ומעט מנוחה לפני חצי גמר המזרח.


"אנחנו פשוט אף פעם לא מוותרים", סיפר המאמן המנצח, טיירון לו, "ידענו כמה המשחק הזה חשוב". כוכב הניצחון בעצמו, שהשווה שיא עם עשרים ניצחונות סיבוב ראשון רצופים אמר: "ברבע השלישי ראיתי את זה בורח לנו מהידיים. בטחתי בבחורים אבל חשבתי, אולי זה זמן טוב בשבילי לקחת צעד קדימה".
 


הקינג בהחלט לקח על עצמו, וסיים עם טריפל דאבל של 41 נקודות, 13 ריבאונדים ו-12 אסיסטים. הוא ופול ג'ורג' הובילו את שתי הקבוצות בקטגוריות הללו, מה שמדגיש כמה הסדרה הזו היא קרב בין האולסטארים.


#DefendtheLand@KingJames Thanks for the effort @cavspic.twitter.com/zrec2qONqk

— Bryan Carte (@BryanCarte) April 21, 2017
 

ברשתות החברתיות כצפוי השתגעו מההופעה, וניפקו שלל תשבוחות. "תאהבו אותו או תשנאו אותו, חייבים לכבד את הגדולה של לברון", נכתב. "מלך הקאמבק", עוד פרק בדרך לאליפות" ו-"המופע של לברון" היו עוד סופרלטיבים שהעצימו את התצוגה. 


#theking#comebacks#cavspic.twitter.com/FXV9cZ4tzn

— Dan (@talentsquadSC) April 21, 2017
 
 

This is the LEBRON Show. Can't deny it. @KingJames is putting on a SHOW, y'all. Just that simple. He's on another level right now

— Stephen A Smith (@stephenasmith) April 21, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי