סוער במכבי חיפה: נמאס מההערות של לוזון. צריך שקט

הפועל תא ומכבי חיפה באותה עונה. גיא לוזון
הפועל תא ומכבי חיפה באותה עונה. גיא לוזון | צילום: ערן לוף

המאמן גער על שחקניו ואיים לבטל את האימון: "אולי עדיף שלא נתאמן, כי גם ככה אתם לא מביאים כלום למשחק".

(גודל טקסט)

שוב אימון לא שקט במכבי חיפה. המאמן גיא לוזון הגיע במצב רוח קרבי לאימון המסכם לקראת משחק החוץ מול מכבי פתח תקווה. לוזון איים לבטל את האימון וגער בשחקנים: "אולי עדיף שלא נתאמן, כי גם ככה אתם לא מביאים כלום למשחק. אני לא מרוצה מהמחוייבות ומהגישה שלכם". 

שחקנים בקבוצה היו מופתעים מהדברים של המאמן ואחד מהם אמר: "קצת נמאס מההערות של הצוות המקצועי. כל שבוע יש אסיפות קשות, אולי הגיע זמן לשקט. העונה עוד מעט מסתיימת".


המאמן גם מתכוון לערוך מספר שינויים וביניהם להחזיר להרכב את הקשר נטע לביא ואת הקשר איתן וולבלום, שהיה היחיד שהרשים את הצוות המקצועי בהפסד לסכנין. 



ורמוט יקבל מנוחה

 

גילי ורמוט לא יפתח במשחק בגלל העומס הצפוי של שלושה משחקים בשבוע ובחיפה רוצים להשאירו רענן לקראת המשחקים מול הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים. המגן סאן מנחם יחזור להרכב על חשבונו של שי בן דוד.

מכבי פתח תקווה: קרעים במיניסקוס לדור אלו
מאמן מכבי פתח תקווה, קובי רפואה, קיבל חדשות רעות מכיוונו של המגן דור אלו. בדיקת ה-MRI שעבר המגן לפני כיומיים בעקבות הכאבים שסבל מהם לאחרונה, גילתה קרעים קטנים במיניסקוס.

משמעות הדבר היא שאלו ייאלץ לעבור ניתוח ארתרוסקופיה, שישביתו מפעילות במשך כשלושה שבועות. לאחר שיחה עם הקבוצה, הוחלט שאלו יישאר בסגל בשלושת המשחקים הקובעים במהלך השבוע (חיפה, ביתר וסכנין) ולאחר מכן יעבור את הניתוח. לפיכך, יהיו אלו שלושת משחקיו האחרונים במדי המלאבסים, לפני המעבר להפועל ב"ש.



דור אלו. חדשות רעות


על פי האימון המסכם, רפואה מתכנן מהפכה בהרכב וגם יחזור למערך של שני בלמים: אליסון דוס-סנטוס, יחזור מהשעיה היישר להרכב במקומו של עומר דנינו, כאשר דור אלו כאמור יהיה על הספסל ויוחלף בנאור פסר. בקישור, אייטור מונרוי יחליף את לירוי צעירי ומנור סולומון את גיא מלמד (לא בסגל), כאשר דובב גבאי יפתח בחוד, כחלק מהמערך שיהפוך משלושה לשני בלמים.

 
הרכבים משוערים
מכבי חיפה: 
עומרי גלזר, גארי קגלמכר, דקל קינן, הולמאר אוילפסון, סאן מנחם, קאמיל ואצק, נטע לביא, איתן וולבלום, רועי קהת, עומר דמארי ואלירן עטר.

הרכב משוער: דני עמוס, נאור פסר, אליסון דוס סנטוס, קרלוס קוויאר, אורי מגבו, רומריו פירס, גידי קאניוק, אייטור מונרוי, דובב גבאי, מנור סולומון, לידור כהן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי