ביקורת על שיתוף סקאריונה. וידיגאל: "אפשר לזכות". צפו בתקציר

טל בן חיים פציעה
טל בן חיים פציעה | דני מרון

הצהובים חוששים שהחלוץ שנפגע יחמיץ את סכנין ובאר שבע. הארגנטינאי לא ימשיך, קרויף ייעדר מהמשחק באמצע השבוע. וגם: אביו של קיארטנסון בביקורת

(גודל טקסט)

דאגה גדולה במכבי תל אביב. הצהובים מעדו ב-1:1 עם בית"ר ירושלים בטדי ונכנסים לשבוע קריטי בפיגור שמונה נקודות מהפועל באר שבע. יחד עם זאת, גולת הכותרת הייתה פציעתו של החלוץ טל בן חיים שנפצע והוחלף בדקה ה-23 מיד לאחר שכבש את שער היתרון.



בן חיים התקשה בהליכה ויעבור בדיקות לאבחון הפגיעה. החשש במכבי תל אביב שהוא יחמיץ את המשחקים מול בני סכנין והפועל באר שבע. בן חיים מצטרף לברק יצחקי ואיתן טיבי שנעדרים בשבועות האחרונים בשל פציעות. עוד בסיום, החלוץ וידאר קיארטנסון ירד שפוף לחדר הלבשה ולא ניגש לאוהדי הקבוצה.


מאמן מכבי תל אביב, ליטו וידיגאל אמר אחרי המשחק: "אנחנו מכבי יש לנו אחריות וחייבים להמשיך לעבוד ולהילחם. חייבם לעבוד ונצח עד הסוף. שיחקנו טוב מאוד עם הרבה מצבים אבל זה הכדורגל. אין לי מה להגיד נגד השחקנים, כשאנחנו מנצחים אני אומר שאנחנו צריכים להשתפר. אני לא מתחרט על משהו במשחק הזה. היה לנו צ'אנס לזכות בתואר ויש לנו עוד את הגביע, השתפרנו המון".


עוד הוסיף המאמן: "השחקנים נתנו את הכל, אין לי תלונות אליהם. אני כאן כבר חודשיים, השתפרנו ועוד יש לנו מה לשפר. הקבוצה איבדה הרבה נקודות בתחילת העונה וחזרה לעצמה רק בחלק השני. הייתה לנו הזדמנות להפוך וזה לא קרה. הפסדנו רק פעם אחת מאז שהגעתי ואפשר לסיים את העונה עם תואר. השחקנים יעבדו קשה בשבילו".



במועדון הופתעו מדבריו של אביו של וידאר קיארטנסון, קיארטן ביורנסון שאמנם דאג לשבח בין השורות אך כתב בעמוד הפייסבוק: "לא אהבתי את ההרכב שפתח. למה לא להשתמש בסקורר הכי טוב בקבוצה? אני מאמין במכבי ואוהב את המועדון והאוהדים ובכלל את ישראל. נעמוד ביחד, נתמוך ומכבי תזכה בסוף העונה בגביע בוודאות".


קיארטנסון. ירד שפוף


המנג'ר ג'ורדי קרויף יטוס הבוקר לספרד לאירועי יום השנה למות אביו יוהאן וישוב לקראת סוף השבוע וייעדר מהמשחק ביום שלישי באצטדיון "דוחא" נגד בני סכנין.  

במועדון ביקרו את ההחלטה של וידיגאל להכניס כבר בשלב מוקדם את אוסקר סקאריונה ואמרו:  "הוא היה צריך ללמוד לקח נגד הפועל באר שבע, אז הוא נתן לו הזדמנות ובמהרה הבין שטעה. גם אתמול הוא התעלם מכך והכניס אותו במקום בן חיים שנפצע". הארגנטינאי, שמשתכר כמיליון יורו לעונה, לא ימשיך עונה נוספת




סקאריונה. לא ימשיך בעונה הבאה (דני מרון)


הבלם טל בן חיים נראה מאוכזב עד מאוד מהמעידה שמשמעותי כנראה איבוד האליפות שנה נוספת ואמר:  "כבר קרו דברים בעבר ויש לנו הזדמנות עד הרגע האחרון. יש עוד חמישה משחקים מאוד חשובים ואת גמר הגביע ונגיע בשיא המוכנות. חושבים רק על יום שלישי כרגע".


שחקן הצהובים, אייל גולסה דיבר גם הוא: "מאוכזבים אבל עם הפנים קדימה, יש לנו עוד סיבוב פלייאוף שמתחיל ונילחם עד המשחק האחרון. אולי מבחינתכם באר שבע אלופה אבל כלום לא גמור". 

על השוויון: "ניסיתי להרחיק וזה קורה. אין מה לעשות. אי אפשר לדעת עד הסוף לגבי גורל האליפות, ננסה להוציא את המקסימום וגם הגביע עוד על הפרק".



בן חיים החלוץ. ממתינים לתוצאות הבדיקה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי