סימני שאלה בנוגע לעתידו של דמארי, קינן יאריך חוזה

דקל קינן
דקל קינן | צילום: אריאל שלום

במכבי חיפה לא מתרגשים יתר על המידה מהניצחון על מכבי פתח תקווה. הבלם זכה למחמאות וצפוי לחתום על חוזה חדש בשבוע הקרוב

(גודל טקסט)
למרות ניצחון החוץ על מכבי פתח תקווה 0:1 אתמול, במכבי חיפה לא צוהלים על יתר על המידה ומבינים כי אם הקבוצה אכן רוצה לעשות צעד נוסף אל עבר הגדולות היא חייבת להציג יציבות. גם מול פתח תקווה אפשר היה לראות מחצית ראשונה טובה של חיפה ואילו ירידה חדה ביכולת במחצית השנייה.


גם המאמן גיא לוזון עצמו התייחס לכך ואמר: "במחצית הראשונה היינו דינמיים מאוד, למרות מזג האוויר החם לחצנו ויכולנו לכבוש עוד שערים. במחצית השנייה הייתה נפילה בעקבות היכולת במחצית הראשונה". הירוקים אומנם שוב צמצמו את הפער מהמקום הרביעי לשלוש נקודות, אבל אף אחד במועדון לא יוצא בהצהרות על אירופה אלא מעדיפים לעבור את השבוע בו הקבוצה תפגוש את באר שבע בבית ובית"ר ירושלים בחוץ.




"אם בסוף השבוע הזה נצמצם עוד את הפער, נוכל להסתכל למעלה. כבר יצאנו העונה בהצהרות וזה לא תרם לכלום", אמרו במועדון. שחקנים בקבוצה טרם נרגעו מאותה אסיפה קשה באימון המסכם ביום שישי. כולם הופתעו מהדברים של גיא לוזון שכמעט וביטל את האימון. "חשבנו שכבר ראינו הכול אבל זה באמת היה מיוחד. גיא הגיע כעוס ואולי אף בצדק ולמרות הניצחון זה לא תרם לכלום", אמר אחד השחקנים הירוקים.


 

מי שזכה למחמאות הוא הקפטן דקל קינן, שנמצא במקום השלישי בטבלת מלך השערים של הקבוצה עם ארבעה. הוא היה גם זה שאסף את השחקנים ביום שישי והפגין מנהיגות מול הצוות המקצועי ולמעשה תרם לכך שהאימון אכן התקיים. "אולי נעשה לו הסבה לחלוץ בעונה הבאה", גיחכו בחיפה והוסיפו: "אין ספק שדקל מוכיח שבוע אחרי שבוע שהוא סמל ומנהיג בכל המובנים וראוי לכל המחמאות".


קינן צפוי להיפגש בשבוע הקרוב עם ראשי המועדון ולחתום לעונה נוספת אצל הירוקים, שאף צפויה להיות האחרונה בקריירה והבלם צפוי לקבל הצעה לתפקיד במועדון לאחר הפרישה. מאידך החלוץ עומר דמארי הפגין משחק פושר נוסף וגורם להרבה סימני שאלה לקראת העונה הבאה. הירוקים לא חולקים על הכישרון הגדול של דמארי ועל כך שאם השחקן בכושר מדובר באחד החלוצים הטובים בליגה אך מאז שהוא חזר מהפציעה, דמארי אינו מצליח להפגין אפילו במעט את הכישרון שלו. לחלוץ חוזה לעונה הבאה ולצוות המקצועי ממתינה עבודה רבה בקיץ בכדי להחזיר את דמארי לכושרו מלפני שלוש שנים.





דמארי. עבודה רבה ממתינה בקיץ (אריאל שלום)



 

אחת ההפתעות בהרכב של לוזון אתמול הייתה אי הכללתו של גילי ורמוט בהרכב הראשון. בצוות המקצועי הסבירו כי השחקן זכה למנוחה יזומה בכדי שיוכל לפתוח במשחקים מול באר שבע ובית"ר. "קצת לא מובן למה המשחק מול פתח תקווה חשוב פחות משני המשחקים האחרים", אמר גורם במועדון.


 

במקביל ממשיכים במכבי חיפה בהכנות לעונה הבאה. במועדון ראו אתמול מקרוב את הבלם אליסון דוס סנטוס שצפוי ללבוש ירוק בשנה הבאה. הבלם הברזילאי אומנם היה במשחק בינוני. בנוסף בחיפה ימשיכו במאמצים לקדם את העסקה מול המגן האוסטרי פלוריאן קליין. לא מן הנמנע שהמגן יגיע לישראל להתרשמות מקרוב של שני הצדדים. בחיפה גם ימשיכו בחיפושים אחר קשר אחורי זר.  



ורמוט. ספסולו הפתיע (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי