הפועל תל אביב תתייצב מחר (שני, 20:50, שידור חי בספורט1) למשחק הכי קריטי שלה העונה כשתארח את הפועל כפר סבא, האחרונה בטבלה. הפער של השתיים מהפועל אשקלון צמח לארבע ושש נקודות בהתאמה, ושתיהן יודעות שכל תוצאה מלבד ניצחון תקרב את שתיהן ללאומית. 
מאמן האדומים מנחם קורצקי והמגן אייל משומר התייצבו למסיבת העיתונאים לקראת המשחק הגורלי, וזאת בצל ההאשמות הקשות של האדומים כלפי המשחק של אשקלון מול בני יהודה ובצל פרשת העירוי שקיבל אוראל דגני, בניגוד לתקנון WADA. 
קורצקי פתח את דבריו: "זה אחד המשחקים החשובים שלנו כקבוצה וכמועדון בשנים האחרונות. משחק שנצטרך לבוא אליו הכי מוכנים גם בעקבות התוצאות של היריבות והמצב של הטבלה. אין לנו ברירה אלא לנצח. כל משחק כדורגל בנוי מלחצים. נכון שהלחץ הוא עלינו, אני בטוח שנוכל לעמוד בו ולהשיג את התוצאה שאנחנו צריכים שהיא אחת - ניצחון". 

ההודעה על המשחק באשקלון: "לא התייחסתי ולא רוצה להתייחס לזה. אנחנו מנתקים את השחקנים מכל הרחשים שמסביב. זה לא מעניין אותנו. אנחנו משתדלים לנתק את השחקנים מכל דבר שלא קשור במשחק נגד כפר סבא. דיברנו רק על המשחק בשבועיים האחרונים ואני סומך על השחקנים שיבואו מוכנים. אני לא יודע מי פתח במלחמה נגד אשקלון. אנחנו לא מתעסקים בזה. יש לנו מספיק בעיות משלנו. הייתה מעידה נגד הפועל חיפה. באנו בכושר טוב ובנינו שניקח שלוש נקודות. מסתבר שהנקודה לא הייתה טובה, אבל אני מאוד מרוצה מהכושר של השחקנים". 
המרדף אחרי אשקלון: "הם השיגו שתי תוצאות טובות מבחינתם. אנחנו צריכים לרדוף אחריהם, אבל הליגה ארוכה ויש מספיק משחקים לסגור את הפער ולהישאר בליגה. יש עוד משחקים בינינו ואנחנו יודעים שגם כפר סבא עם הגב לקיר. אני מאמין שיהיה לנו משחק קשה ונצטרך לבוא אליו עם המון ביטחון מהתקופה האחרונה שלנו. ברור שתיקו ישרת את היריבות שלנו וששתי הקבוצות לחוצות. לניסיון של השחקנים יש משמעות. מקווה שנבוא יותר מוכנים ויותר נחושים". 
הפגרה: "היינו בתקופה טובה לפני הפגרה. הבקענו שערים, יצרנו מצבים ולקחנו נקודות. התקפית נראינו טוב ומבחינה הגנתית נצטרך לתקן את הטעויות מהמשחק האחרון. בסך הכל, אני מאוד בטוח וסומך על השחקנים שבמאני טיים הם ייתנו את מה שהם  צריכים. אני מאוד מאמין שאנחנו נישאר בליגה". 
אייל משומר הוסיף: "כמובן שיש סוג של לחץ אחרי התיקו נגד הפועל חיפה והניצחונות של אשקלון. זה לחץ חיובי. השחקנים מבינים ויודעים שבמשחקים הקרובים צריך לתת הכל ואין בהם אופציה אחרת חוץ מניצחון. אנחנו נבוא מוכנים ודרוכים יותר משאר הקבוצות. זה עדיין תלוי בנו. יש עוד משחק נגד אשקלון ונצטרך לעשות את העבודה עד אליו. אני מאמין בקבוצה. הפועל תל אביב חשובה לליגה. מנסים לעשות את הטוב ביותר כדי שהמועדון יצליח".  
לפי האימון המסכם, נראה כי המאמן מנחם קורצקי יבצע שינוי אחד בלבד בהרכב מזה ששיחק בתיקו 3:3 נגד הפועל חיפה. הבלם אדי גוטליב התאושש ממחלת השפעת ולאחר שסיים עונש הרחקה הוא יחליף במרכז ההגנה את עמית ביטון.
הרכב משוער: אריאל הרוש, איל משומר, אדי גוטליב, אוראל דגני, גל שיש, אביחי ידין, חסן אבו זייד (בן רייכרט), מוטי ברשצקי, עומרי אלטמן, ג'ון צ'יבויקה, טוטו תמוז.