שחר, שמעת? דיווח בבלגיה: רפאלוב יעזוב את ברוז' בקיץ

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Gettyimages

הקשר הישראלי אינו זוכה למספיק דקות משחק והודה כי יש מגעים עם ליגת העל: "מכבי חיפה גיששה אצלי אבל אני אוהב את חיי בברוז', אעזוב רק אם הקבוצה תהיה חלשה"

(גודל טקסט)
העיתון הבלגי "לה דרנייר הור" פרסם היום (שלישי) שליאור רפאלוב צפוי לעזוב את קלאב ברוז' בקיץ למרות שהוא חתום עד קיץ 2019. לפי הדיווח, הכישלון של ברוז' במירוץ האליפות בצירוף העובדה שרפאלוב לא משחק עשויים לגרום לצוות המקצועי למכור כמה שחקנים, ולבצע מהפכה בסגל. המועדון מדורג שלישי, תשע נקודות מאנדרלכט המוליכה.


העיתון אף שוחח עם רפאלוב שהכחיש את הידיעה, אבל השאיר פתח לעזוב בכל זאת. הוא צוטט כאומר: "מכבי חיפה ניסתה לגשש אצלי, אבל כרגע אני אוהב את חיי בברוז' ויש לי חוזה בקבוצה, אני אעזוב רק אם הקבוצה תהיה חלשה בעונה הבאה ולא תוכל לרוץ לאליפות, כי זה מה שאני רוצה להשיג עם המועדון תמיד". 


למרות דבריו, מעריכים פרשנים ועיתונאים שהוא עשוי ללכת אם קבוצתו תקבל הצעה סבירה לגביו. לא ברור מה הסכום, אבל בגיל 30 ברוז' לא יכולה לדרוש סכום יותר מדי גבוה מאשר כמה מאות אלפי יורו. לגבי העובדה שאינו משחק באחרונה נאמר שהוא לא הצליח להתאושש מהפציעה שלו. המאמן מישל פרודום תכנן לבנות עליו את הפלייאוף, אבל הוא לא כשיר ולכן אינו משחק.

 
יעקב שחר. יחזיר את הבן האובד?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי