דיווח בספרד: מכבי ת"א, ב"ש ומכבי חיפה מתעניינות באצילי

אצילי
אצילי | צילום: גרנאדה רשמי

בספרד מדווחים שהקשר בדרך חזרה לישראל: "הוא לא מתאים מבחינה פיזית לאירופה וגם נחלש מבחינה נפשית"

קבוצות: גרנאדה
(גודל טקסט)
עומר אצילי שוקל את עתידו בגרנאדה. הוא השחקן היחיד שחתום על חוזה בקבוצה ולמרות זאת לא מקבל דקות, ולפני יומיים אף ירד לקבוצה השנייה של המועדון. היום (שישי) מפרסם העיתון המקומי "אידיאל דה גרנאדה" שסוכנו של השחקן רונן קצב היה השבוע בגרנאדה כדי למצוא פתרון ולהעביר את השחקן לאחת מהשלוש – מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ומכבי חיפה מתעניינות.

 

"אידיאל" כתב שחוסר בדקות המשחק מהם סובל אצילי לא תרמו ליכולת שלו, אבל הוא נשאר מוערך בישראל ובעיקר מבוקש במכבי תל אביב שרצתה בו בקיץ שעבר, אבל כדברי העיתון: "אצילי חלש פיזית לליגה הספרדית או לכדורגל האירופי והוא בוודאי גם נחלש נפשית בגלל העובדה שכמעט לא שיחק השנה".




 


אצילי ביקש לעזוב הקיץ ולא ירצה לנסות מזלו בליגה השנייה כדי לשחק בספרד ולהראות מה הוא יודע. מקורבים לשחקן מגדירים את השנה שעבר כגיהנום עבור אחד אחד הכישרונות הגדולים של הכדורגל הישראלי.

 

בעיתון נכתב, כי אפשר היה להניח שכאשר המאמן החדש, טוני אדמס, דיבר על כך שייתן צ'אנס לשחקנים שחתומים בקבוצה, ולא למושאלים, אפשר היה להניח שאצילי יקבל כמה דקות, אבל הוא לא קיבל אף דקה ואדמס כלל לא חושב עליו. זה מה שגרם לסוכנו רונן קצב ולשחקן להגיע למסקנה סופית שהדבר הטוב ביותר עבורו יהיה לחזור לישראל.





עומר אצילי. לא מתאים לאירופה. צילום: טוויטר

 עומר אצילי. לא מתאים לאירופה. צילום: טוויטר



בכתבה נאמר שקצב לא הסתיר את הנסיעה שלו והעלה תמונה שלו טס לספרד תחת הכותרת: "משימת הצלה". לעיתון אמר הסוכן: "אין עדיין החלטה מה יקרה עם אצילי עד למשחק האחרון של העונה. אף מועדון לא ינסה ליצור איתו קשר בלי רשותי ועד שנחליט סופית אם הוא עוזב או לא". לפי קצב כל האפשרויות פתוחות, כולל להישאר בגרנאדה, לעבור לקבוצה אחרת באירופה או לחזור לישראל.

 

לפי העיתון שלוש הקבוצות הישראליות יצטרכו לשלם על אצילי יותר מה-750 אלף יורו ששילמה הקבוצה לבית"ר ירושלים לפי פסק הבוררות נוסף על 160 אלף יורו שנפסק על ידי אופ"א.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי