מכבי חיפה מצאה מנהל ספורטיבי. ההכרזה בקרוב

אסף בן דוב
אסף בן דב | ערן לוף

הירוקים סיכמו עם מחליף לקרלסן. אופציית רפאלוב חזרה בעקבות פציעת בוזגלו. ואצק יפתח מול בית"ר (שבת, 20:10, ספורט 1). איולפסון, וולבלום ורוקאביציה ייעדרו

(גודל טקסט)
"ההודעה על מינוי המנהל הספורטיבי החדש תהיה בימים הקרובים או לכל המאוחר בשבועיים הקרובים", כך אמר הבוקר (שישי) גורם במכבי חיפה. במהלך השבועות האחרונים נפגש מנכ"ל המועדון אסף בן דב עם מספר מועמדים בחו"ל ונותרו פרטים אחרונים עד שתצא ההכרזה על מחליפו של טור כריסטיאן קרלסן.

 

מיד לאחר המינוי יאיצו בחיפה את ההחתמות לקראת העונה הבאה. במועדון הירוק התאכזבו לשמוע על הפציעה הקשה של הקשר מאור בוזגלו שייעדר תקופה ארוכה. בוזגלו היה הישראלי הבכיר שרצו לצרף בקיץ בחיפה וכעת במועדון יחזרו לאופציית ליאור רפאלוב. כפי שפורסם בספורט 1, הירוקים נמצאים בקשר ישיר עם קשר קלאב ברוז' כבר תקופה ארוכה, כשהמאמן גיא לוזון שוחח איתו והביע בפניו את רצונו לראותו בורג מרכזי בעונה הבאה.






מוקדם יותר הבוקר העיתון "האט ניוסבלדט" פרסם כתבה גדולה על מצבו של ליאור רפאלוב בקלאב ברוז' וכתב: "הוא פצוע כבר יותר משנה. האם נראה את המיטב של רפאלוב העונה? ספק גדול. הוא פצוע כעת בשרירי המפשעה וחייב לצאת מהסיוט הזה של הפציעות".


הקבוצה חזרה היום לאימונים מלאים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (שבת, 20:10, ספורט 1). הירוקים מבינים כי זאת ההזדמנות האחרונה של הקבוצה להילחם על מקום באירופה ורק ניצחון ישאיר להם סיכוי לסיים את העונה במקום השלישי או הרביעי. לראשונה התאמנו כל השחקנים ששותפו בהפסד מול באר שבע. הבלם הולמר איולפסון ייעדר בשל פציעה, כמו גם איתן וולבלום וניקיטה רוקאביציה שממשיך להתלונן על כאבים ולא צפוי להיות בסגל למשחק. הקשר קאמיל ואצק צפוי לחזור להרכב. החלוץ עמית זנטי שהורחק במהלך השבוע במשחק קבוצת הנוער לא ישחק.

הרכב משוער: עומרי גלזר, גארי קגלמאכר, דקל קינן, שי בן דוד, סאן מנחם, אניס אלושי, נטע לביא (קאמיל ואצק), רועי קהת, גילי ורמוט, אלירן עטר, עומר דמארי.

 

Maccabi Haifa wil hem heel graag, wat is Lior Refaelov na zes (!) seizoenen bij Club Brugge… https://t.co/C3hPYe4oIZ#clubbrugge#blauwzwart

— ClubbruggeRSS (@ClubBruggeRSS) April 28, 2017




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי