נשארו באסיה: מכבי חיפה נוצחה 2:0 מול בית"ר בטדי

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אלבום פרטי

עידן ורד כבש ובישל לאיינבינדר והמארחת חזרה למקום השלישי. ורמוט, עטר ודמארי נראו פתטיים כמו שאר חבריהם לירוק והתרחקו שבע נקודות מהמקום הרביעי

(גודל טקסט)
מכבי חיפה נוצחה 2:0 בטדי מול בית"ר ירושלים והתרחקה לגמרי מהסיכוי להגיע למוקדמות הליגה האירופית. שבע נקודות מפרידות בין הירוקים למכבי פתח תקווה ותשע נקודות מהצהובים שחורים שניצחו אותם בקלות.




והאמת כמו ששחקניו של גיא לוזון נראו הערב גם מקום בפלייאוף העליון גדול עליהם. רק לפני כמה שנים קו קדמי שכולל את גילי ורמוט, עומר דמארי ואלירן עטר היה מסמן מיד את הקבוצה כמועמדת לאליפות. משלושת הכוכבים האלה נותרו רק שמות, הזרים מצחיקים, ההגנה בדיחה, האדישות חוגגת וכל הסלט הזה נראה ממש פתטי.


החולשה של הירוקים לא מגמדת את ההישג של בית"ר ירושלים. עידן ורד, שהיה כל העונה שחקן שמבריק אחד לארבעה משחקים, תפס יציבות ופורח. שער ובישול מול מכבי חיפה, שער ניצחון בדקה ה-94 מול מכבי פתח תקווה ושער מול מכבי תל אביב – שער שלישי בשלושה משחקים.

אבל השינוי המשמעותי במשחק של בית"ר בשלושת משחקי השבוע היה חזרתו של קלאודימיר פריירה ל-11. הברזילאי שנותן כבר שלוש עונות גדולות במדים הצהובים שחורים הוא נכס. הגיע הזמן שגם אלי טביב ושרון מימר יבינו את זה.
 

ההרכבים

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, חסוס רואדה, דן מורי, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, דן איינבינדר (יעקב בריהון 83), קלאודימיר פריירה, אריק סאבו, עידן ורד (ישראל זגורי 79), איתי שכטר (אבישי כהן 75).

מכבי חיפה: עומרי גלזר, גארי קגלמאכר, דקל קינן, שי בן דוד, סאן מנחם, יניב בריק (נטע לביא 49), אניס אלושי (קמיל ואצק 54), רועי קהת, גילי ורמוט, אלירן עטר (מוחמד עוואד 68), עומר דמארי.
 
מהלך המשחק:

דקה 12:0:1 לבית"ר ירושלים. מהלך קבוצתי נהדר התחיל אצל סאבו, המשיך אצל שכטר שנתן מסירה לאחור והסתיים אצל ורד שבעט מדויק לפינה הרחוקה וכבש את ה-11 שלו העונה.


מהלך קבוצתי אדיר הוביל ל-0:1 



דקה 19: אוהדי מכבי חיפה עם מחאה חריפה נגד בעלי הקבוצה יעקב שחר, שלט ענק בו כתוב: "מכבי חיפה בת ערובה, יענק'לך"


דקה 29:
ורד ירה כדור מסוכן וגלזר היה במקום.


דקה 33: כדור חופשי למכבי חיפה סידר לירוקים את המצב הראשון שלהם, אבל סאן מנחם בעט מעל המשקוף.


דקה 42:
 יכולת אדירה של גלזר מנעה שני גולים בטוחים. תחילה מתח שוער חיפה ידיים ובלם בעיטה של הייסטר מקרוב, אחר כך קטף מראשו של שכטר הגבהה מדודה של קלאודימיר והדף את הכדור לקרן.


דקה 48: 0:2 לבית"ר. בריק איבד כדור לשכטר במרכז המגרש שהגיע לוורד. הקשר סיבסב את סאן מנחם על קו השער והגביה לתיבת החמש, איינבינדר הסתנן לתוך האין הגנה וכבש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי