עתיד ג'ורדי לא ברור, וידיגאל ספג ביקורת, מיקאל עלול לעזוב

ג'ורדי קרויף. יהיה טעם לחזק את הקבוצה בינואר?
ג'ורדי קרויף. יהיה טעם לחזק את הקבוצה בינואר? | צילום: אודי ציטיאט

אחרי אובדן האליפות, הצהובים ישנו פנים. השאלה הגדולה: עתיד המנהל הספורטיבי. המאמן לא נקי וגם מצבת השחקנים תשתנה. ייני: "נגיע חזקים יותר"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב כשלה אמש (שבת) שנה שניה ברציפות במאבק האליפות. 2:1 ביתי להפועל באר שבע חרץ את גורל הצלחת ששוב נסעה לנגב.

בסיום מספר שחקנים דמעו, אך ההשלמה עם אובדן התואר היתה קיימת מבעוד מועד ועם זאת למרות ההצהרות, שחקני האלופה הם אלו שחגגו במגרש של היריבה הגדולה.

כעת הפנים כמובן לעתיד. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף שמסיים חוזה טרם החליט על המשך דרכו. קרויף טוען כבר זמן רב שאין צורך להודיע על המשך ההתקשרות והפעם הכל פתוח.

וידיגל
וידיגאל, ספג ביקורת (דני מרון)

בהולנדי שסגר עונה שישית בישראל מעוניינות אייאקס ויש גורסים גם מועדונים בספרד כמנהל מקצועי. ההחלטה תתקבל כנראה רק בתום העונה.

המאמן ליטו וידיגאל צפוי להמשיך במשרה כאשר רק אובדן של הגביע בגמר נגד בני יהודה עלול להטות את הכף: "המטרה היא לזכות בגביע ולאחר מכן לשוב לאימונים ולהחזיר את האליפות כי שנתיים ללא אליפות זה יותר מדי. אהיה כאן בעונה הבאה, בשביל זה הגעתי כדי להיות פה ולזכות באליפות".

במכבי ת"א לא מבינים את ההחלטה של המאמן וידיגאל שלא להשתמש בחלוץ ארון שוינפלד שנותר כמעט בכל המשחקים על הספסל. בקבוצה ביקרוו את המשחק הלא טוב של אייל גולסה, גל אלברמן וגם של וידאר קיארטנסון. טענות הושמעו לעבר המאמן האנגולי על החלפת יוסי בניון כמו גם על הכנסת שגיב יחזקאל לפני ארון שוינפלד.

מיקאל
מיקאל, עלול להיחתך (דני מרון)

בנוגע למצבת השחקנים גם כן צפוי חריש. אוסקר סקאריונה המאוכזב והמאכזב ייפרד מהמועדון אחרי עונה בה זכה לשכר של מיליון יורו.

גם רובן מיקאל שנכנס כמחליף לא בטוח ימשיך כששני הברזילאים מרסלו ורמון רומא היו מחוץ לסגל ויושאלו.

גורם בסביבת המועדון התייחס לנושא: "ברור שיש כאן כישלון ענק בבחירת הזרים. אין דבר כזה לרוץ ככה לאליפות. רובן מיקאל שאחרי שלושה משחקים טובים התגלה כמי שאינו יכול להנהיג את מרכז המגרש ומסתמן שיחפשו קשר איכותי יותר".

שונפלד
שוינפלד, אכזבה מאי שיתופו? (אריאל שלום)


שרן ייני
שהגיע בינואר והניב רוח חדשה סיכם:"האליפות של באר שבע בצדק והחגיגות שלהם מולנו קשה לשחקנים. מכבי תל אביב היא לא קבוצה שבורה ומה שקרה ייתן לי את הדרייב לזכות בגביע ובעונה הבאה לעשות הכל כדי להביא חזרה את האליפות. לכולם בקבוצה כואב מאובדן האליפות ויש צורת התמודדות שונה. למי שאכפת ולרובנו אכפת צורת ההתמודדות תוציא את המיטב לעונה הבאה".

יוסי בניוןשיחד עם גולסה התעכבו ארוכות בתוך האצטדיון מחשש לעימות מול אוהדי הפועל באר שבע שחגגו בסמוך ליציאה. רכבו של בניון הגיע עד פתח היציאה ושני השחקנים עזבו במהירות.

בנושא אחר, שחקן העבר אורי קדמי הלך לעולמו בגיל 70 לאחר מחלה. קדמי שיחק במועדון בשנות ה-60 ועלה לשורות הקבוצה הבוגרת יחד עם גיורא שפיגל, צביקה רוזן ושאר תינוקות ג'רי בית הלוי. ב-1964 כבש את שער הניצחון בגמר הגביע נגד הפועל חיפה, 1:2 בדקה ה-87. זה היה המשחק השלישי בין הקבוצות בימים שבהן לא היו בעיטות הכרעה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי