אלי אוחנה החליט: חוזר לבית"ר ירושלים

אלי אוחנה
אלי אוחנה | Gettyimages

הסמל המיתולוגי יסגור את הפרטים האחרונים מול אלי טביב ויהפוך לאיש החזק במועדון בשנתיים הקרובות. מימר: "מינוי אוחנה - דבר ענק"

(גודל טקסט)
זה עוד לא רשמי, אבל כבר עתה ברור כי אלי אוחנה יחזור לבית"ר ירושלים, הפעם בתור האיש החזק במועדון. אחד הסמלים הגדולים בתולדות הקבוצה מהבירה כבר החליט לקחת את מקומו של אלי טביב בשנתיים הקרובות. 


כזכור, טביב צריך למסור את זכויות הניהול לשנתיים הקרובות זכר להחלטת הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל וזמן רב הוא רוצה שאוחנה יהיה זה שימלא את מקומו. בתחילת החודש ביקש טביב ארכה מההתאחדות למסירת השם, זאת בעקבות פטירת אמו. 


אחרי קריירה מפוארת כשחקן בבית"ר ירושלים, במכלן הבלגית ובבראגה הפורטוגלית, אוחנה עבר לקריירת אימון במסגרתה עבר בהפועל כפר סבא (עם אלי טביב), בני יהודה, מכבי פתח תקווה ובית"ר ירושלים. לאחר מכן עבר לאימון נבחרת הנוער, שם אימן במשך שמונה שנים עד 2016.


מימר: "העתיד שלי לא מטריד אותי"



בתוך כל סאגת אלי אוחנה, בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק מחר (20:30, ספורט1 HD) מול הפועל באר שבע בטדי. ניצחון יבטיח בוודאות את המקום השלישי, כשגם הפסד של מכבי פתח תקווה הערב (20:15, ספורט1 HD) למכבי תל אביב יעשה את העבודה עבורה. מהסגל בכל מקרה ייעדרו חסוס רואדה וחן עזרא הפצועים, כשהבטחת המקום השלישי תגרום למימר לתת מנוחה ללא מעט שחקנים. 


המאמן שרון מימר דיבר במסיבת העיתונאים והתייחס למינוי הצפוי של אוחנה: "
זה עדיין לא יצא שזה סגור. נשמח כשזה יקרה. אוחנה לבית"ר זה דבר ענק שיכול לקחת את המועדון מבחינת מיתוג ואנרגיות".


המקום השלישי:
"רוב הקרדיט מגיע לשחקנים על ההישג. הם הגיעו בשיא למאני-טיים. אם מכבי פ"ת לא תנצח הערב את מכבי תל אביב ונבטיח את המקום השלישי ניתן לחלק מהשחקנים מנוחה מחר".



שרון מימר.



העובדה שעדיין לא חתם לקראת העונה הבאה:
"העתיד שלי לא מטריד, המערכת צריכה להמשיך לתפקד ללא כל קשר לעתידי. נשב בקרוב עם אלי טביב ונחליט על החוזה שלי. טביב עושה ימים כלילות כדי לחזק את הקבוצה ואנחנו עובדים כדי להציג קבוצה חזקה יותר בעונה הבאה".



מעמד המאמן: "אי אפשר להכליל. כל מערכת בנויה בצורה מסוימת ואחרת. יש מקומות שהבעלים פעיל ויש מקומות שהוא לא מתערב. כולם רוצים את טובת המערכת. אין איזה משהו אחד שמסמל את מעמד המאמן. אני לא מקנא במנחם קורצקי ובמה שעבר עליו. אני מרגיש טוב במקום שלי ושנותנים לי לבוא לידי ביטוי".



המשחק מול ב"ש: "קשה לבוא עם יתרון מול באר שבע. הם רוצים לנצח בכל משחק. לא יהיה קל זה בטוח".



הרכב משוער
: בוריס קליימן, דוד קלטינס, אנטואן קונטה, דן מורי, מרסל הייסטר, קלאודמיר פריירה, דן איינבינבדר, אריק סאבו, עידן ורד, יעקב בריהון ואיתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי