"כשחקן חופשי בינואר מאור יהיה שובר שוויון ולא נקבל פחות ממה שדרשנו"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

יעקב בוזגלו רמז ב-103FM שלא יחתום כעת עם באר שבע: "הפציעה על השולחן ועדיין יש לנו ביקוש. יש שחקנים שלא יכולים לצחצח לו את הנעליים ומרווחים יותר". האזינו לראיון

(גודל טקסט)
"קחו תסריט מעניין. מחזור 13-14 בליגת העל, אמצע דצמבר, שלוש קבוצות נאבקות על תואר האליפות ומאור בוזגלו, שחקן שובר שוויון כמו שאומרים, החלים מהפציעה ושחקן חופשי", כך הסביר יעקב בוזגלו בראיון ל-103FM מדוע הוא אינו ממהר לחתום חוזה חדש עבור בנו עם אף קבוצה כולל הפועל באר שבע והוסיף: "במצב כזה מאור יהיה מבוקש בכל הקבוצות האלה ובוא נראה אם יקבל יותר או מפחות ממה שביקשנו (כמיליון דולר לעונה)".


בוזגלו האב התייחס לכך שקשר באר שבע עבר הבוקר (שלישי) ניתוח ברצועות ("היה טוב, עכשיו הזמן לשיקום") ועבר לדבר על החוזה העתידי של מאור: "כל כך הרבה דיברו שלא היה לנו מספיק שכל לחתום חוזה לפני הפציעה, הכל שטויות. יש קבוצות שייקחו את הסיכון עם מאור משום שהוא כבר עבר מצבים דומים. יש יותר משתי קבוצות שמוכנות להחתים את מאור על חוזה ארוך טווח למרות שאמרנו להם שהרצועה פגועה. שמנו הכל על השולחן".




לאחרונה נסע בוזגלו האב לסין אבל הוא לא חשף עם איזו קבוצות נפגש והתייחס גם למו"מ בטוויטר בין אלונה ברקת לבנו: "ידוע שאלונה ומאור ביחסים מצוינים. באר שבע רוצים את מאור אבל בדרך שלהם. גם האופציה של מכבי חיפה עוד' לא ירדה מהפרק". לפני שהתפנה לתקוף את התקשורת ירה בוזגלו האב פצצה לסיכום הפרק שעסק בחוזה ובדרישות שלו: "יש שחקנים שאני לא אתן להם לצחצח את הנעליים של מאור ומרוויחים יותר ממנו".


ערן לוף
בוזגלו: " מה כבר אמרתי שהילד עצוב?" צילום: ערן לוף




יעקב בוזגלו נשאל מדוע העביר כל העונה ביקורת ארסית על ברקת והמאמן ברק בכר והתעצבן: "מי שאומר שאני דיברתי רעה על בכר וברקת הוא חוצפן שזורה רפש. עשרות שנים שהתקשורת זורקת עלי רפש ואין לאף אחד כלום עלי. אז אמרתי שהם הפכו את מאור לשחקן עצוב. איפה זה לא בסדר? תגידו לי, אם אתה חי עם הילד שלך ורואה שהוא עצוב ומספר על זה, זה נקרא לפגוע?"






 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי