הובאן עשוי לעבור לאשדוד: "אין לו אשליות שיישאר בבאר שבע"

אובידו הובאן סוחב את בן שהר
אובידו הובאן סוחב את בן שהר | דני מרון

הרומני ייפרד מהאלופה בשבת ובסביבתו אמרו: "למרות שאף גורם לא אמר במפורש, הוא מבין שיעזוב". משפחתו מעדיפה להישאר בישראל. זינו לא בתוכניות

(גודל טקסט)

אולי זה יגמר בדמעות.  אובידיו הובאן, קשרה הרומני של הפועל באר שבע, צפוי לערוך את הופעתו האחרונה בתלבושת האדומה במפגש עם בני סכנין (שבת, 19:00, ספורט2) ולהיפרד מטרנר לאחר שלוש עונות אדירות.

הרומני בן ה-34 היה בורג חשוב בשתי האליפויות הרצופות של באר שבע ומעבר לתרומתו המקצועית שבה את ליבם של עובדי המועדון והתחבב על האוהדים. הובאן קיווה להמשיך עוד עונה בבירת הנגב, אבל כאשר הבין שהוא לא בתוכניות של ברק בכר לעונה הבאה נתן לנציגיו אור ירוק לחפש יעד חדש עבורו.

כיוון התנועה היה ברור לרומני בעקבות הארכת חוזהו של מהראן ראדי והדיווחים הבלתי רשמיים על ההבנות שהושגו עם דן איינבינדר. "למרות שאף גורם מוסמך מהקבוצה לא אמר במפורש שהובאן עוזב, אין טעם לגרום לו לחיות באשליות", אמרו בסביבתו של הרומני.

הובאן
הובאן מול אשדוד, בשנה הבאה בעיר הנמל? (דני מרון)

אילו הדברים היו תלויים בו, ייתכן שהיה מעדיף לחזור לרומניה כדי לבחון מקרוב מספר הצעות, ביניהן זו שהופנתה אליו מקלוז', אלא שבמקרה שלו, המשפחה לוחצת עליו להישאר בארץ. ילדיו התאקלמו היטב, ובנו משחק בקבוצת הילדים של הפועל ב"ש. בסיטואציה הנוכחית מ.ס. אשדוד היא אחת האופציות המועדפות מבחינתו, ונראה שצפויות התפתחויות בנושא.

הובאן איבד לפני מספר חודשים את חברו הטוב, האוהד בנצי בלומנפלד ז"ל, והוא מנצל מאז כל הזדמנות כדי להנציח את זכרו. בחגיגות שהתקיימו לאחר הנפת צלחת האליפות התעקש הרומני ללבוש חולצה לבנה שעליה הודפסה תמונתו של בנצי וכשדגל רומניה כרוך סביב מותניו ערך הקפת אליפות פרטית, נוגעת ללב. עכשיו הוא לפני פרידה. לפני משחק הליגה האחרון, בשבת מול סכנין, יערך משחק ראווה לזכרו של בנצי.

לקראת מחזור הנעילה יידרש הצוות המקצועי לגרד הרכב סביר, וזו משימה לא פשוטה על רקע הקדמת חופשותיהם של מספר שחקנים, ויציאתם של ג'ון אוגו וטוני וואקמה למשחק ידידות של נבחרת ניגריה. גם המגן ההונגרי, מיחאי קורהוט, טס למחנה אימונים של נבחרתו. בן שהר התלונן על מיחושים בברכו, וחרף העובדה שהיה רוצה לבסס את מעמדו כמלך שערי הקבוצה, ייאלץ כנראה לוותר על המשחק ולהסתפק בתואר בצוותא עם וואקמה.

זינו
חלם לחזור, לוטם זינו (אודי ציטיאט)

בנושא אחר, הקשר לוטם זינו שמסיים שלוש שנים בת'ון בשווייץ במהלכן חווה חצי עונה בהפועל תל אביב, חלם על שיבה למועדון נעוריו, אך גם הוא ייאלץ לוותר על החלום לעת עתה לאור ריבוי הקשרים של המועדון. הקשר מכוון למועדון בליגת העל אך בבאר שבע הוא לא נמצא בעדיפות עליונה.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי