ז'אורז'יניו הוצג בבית"ר, טביב: ברור שעידן ורד ימשיך

אלי טביב וז'אורז'יניו
אלי טביב וז'אורז'יניו | דני מרון

בעלי בית"ר הודיע על החתמת כוכב סכנין ועגייב לקראת העונה הבאה: "גם מימר ימשיך, העניינים עם אוחנה ייסגרו בימים הקרובים". גיא סולומון עוזב

(גודל טקסט)
לאחר שסיימה את העונה במקום השלישי, החתימה את אמיר עגייב, סיכמה עם ז'אורז'יניו ולפני המינוי הצפוי של אלי אוחנה למחזיק זכויות הניהול, בית"ר ירושלים ערכה מסיבת עיתונאים מיוחדת, שכבר בפתיחתה הבעלים אלי טביב הציג את ז'אורז'יניו, שחתם על חוזה לשלוש שנים, והודיע על הארכת החוזה עם אריק סאבו ואנטואן קונטה ועל החתמתו של אמיר עגייב.  


"סיימנו עונה ארוכה, מתישה, מהנה ובעיקר מוצלחת", אמר טביב. "לסיים את הליגה במקום שלישי זה הישג חסר תקדים מבחינת המועדון שיביא אותנו לפלייאוף הליגה האירופית. התחלנו את ההכנות להעמיד קבוצה חזקה ויותר טובה שתמשיך לתת לקהל ליהנות וכולי תקווה שיבואו יותר אוהדים לראות את הקבוצה. גם העונה ראינו שיש כדורגל בירושלים וגם כשלא ניצחנו שיחקנו כדורגל טוב ומהנה כי זו הדרך שלי. כדורגל זאת הצגה שכל אחד רוצה לראות".




ההחתמות: "ז'אורז'יניו שחקן מוכח בליגה שלנו שמצטרף לבית"ר ירושלים ואני רוצה לאחל לו בהצלחה. בנוסף חידשנו את ההסכם עם קונטה וסאבו ואמיר עגייב שיצטרף למועדון וכמובן שהדרך עוד ארוכה. יצטרפו עוד מספר שחקנים, אבל זה לא קל ועובדים קשה כל הצוות. ואני מאמין שכמו שאמרתי בתחילת העונה שאני מאמין שתהיה לנו קבוצה יותר טובה שתשחק כדורגל טוב. מכבי ת"א הגיעו לאירופה וגם אנחנו והמקומות לא משנים, רק המענקים".



"עד עכשיו פעלתי לבד נגד הגזענות, אצטרך עזרה" (דני מרון)

המאבק בגזענות: "אני מקווה שמה שאני עושה ביציעים למגר את הגזענות ימשיך, ואם נמשיך בדרך הזאת נוכל לשנות את הדימוי של מה שקורה בקבוצה כי מה שקורה בבית"ר מקבל הד יותר גדול. הדרך לא קלה ולא פשוטה ואצטרך עזרה משרת הספורט, שר המשפטים והשר לבטחון פנים וההתאחדות לכדורגל כי העונה התמודדתי עם זה לבד. אני רוצה להודות לקהל השפוי שתמך בקבוצה ואני קורא לו לבוא להילחם יחד איתי בקומץ, שאני לא קורא להם אוהדים, שרוצים להרוס את בית"ר ירושלים".


"מהעונה הבאה אם אותו קומץ ימשיך לקלל השחקנים שיהיו בבית"ר לא ילכו אליהם. אנחנו חייבים למגר את האנשים האלה ואסור שיהיו ביציע כי הם באים להרוס אותו. אם לא הייתי לוקח את המועדון הוא היה קורס. לא רוצה להזכיר מה קרה בהפועל ת"א כשגרמו לי לעזוב ותראו איפה היא היום. מה שהיה בהפועל ת"א לא יקרה פה. נלך עד הסוף, זאת המטרה שלנו ואני מאמין שנצליח. נצטרך את העזרה של הקהל שרוצה לבוא עם המשפחות וליהנות מכדורגל
".



ההרחקה: "אתם בתקשורת יצרתם סטיגמה עם מה שקרה עם אותו אוהד שבא אליי הביתה, ובית המשפט החליט מה שהחליט. לך תדע, אולי אותו שופט אוהד הפועל ת"א או מקורב לכאלה. שמעתי שאמא של הנער מקושרת. אני לא נכנס למה שאחרים עשו, יהיה בן אדם, שכנראה זה יהיה אלי אוחנה, שיהיה נציג הבעלים וינהל את המועדון ואני אמשיך לתת את הכסף".


על אלי אוחנה: "עד סוף השבוע נסכם איתו. יש תקציב, נציג הבעלים יידע אותו ויצטרך להתמודד איתו. נציג הבעלים ינהל את המועדון מכל הבחינות".



 טביב עם ז'אורז'יניו. "שחקן מוכח" (דני מרון) 

על עידן ורד: "יש לנו אופציה ואנחנו מאוד רוצים את עידן ורד. הוא נתן עונה מצוינת וברור שימשיך".

 

על דן איינבינדר: "אני מאוד רוצה את דן, הוא נתן עונה מצוינת. הוא הקפטן והוא חשוב מאוד למועדון. נשב השבוע ונראה לאן זה יוביל. אני לא יכול לענות ברגע זה". 

 

על שרון מימר: "ימשיך להיות מאמן בית"ר ירושלים בעונה הבאה".


ז'אורז'יניו
אמר: "אני מצטרף לקבוצה ומקווה שהאוהדים ייצרו אווירה שתדחוף את הקבוצה ושנגיע להישגים. יש לי הרבה חברים בסכנין. כולם היו נחמדים אליי כששיחקתי שם".


בתוך כך, מאמן השוערים עמי גניש סיכם על הצטרפותו לצותת המקצועי של הקבוצה הבוגרת לעונה הקרובה. מבית"ר נמסר: "המועדון מודה לגיא סולומון על שירותו את המועדון בשלוש העונות האחרונות ומאחל לגיא המשך הצלחה בדרכו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי