בית"ר ירושלים ממתינה לבן חיים: "50 אחוז שיצטרף לקבוצה"

בן חיים
בן חיים | דני מרון

בקבוצה מחכים להחלטת הבלם האם לעלות לבירה כשזר יגיע אם יחליט לסרב. התלבטות לגבי עתידו של קלאודמיר, מ.ס אשדוד מגלה עניין בברזילאי

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים ממתינים לבלם טל בן חיים, כדי לקבל החלטה האם לצרף זר לתפקיד. עתידו של בן חיים בן ה-35 יתבהר לאחר משחק גמר הגביע של מכבי תל אביב נגד בני יהודה (חמישי, 20:30). הבלם היה מועמד לבית"ר כבר בינואר אך זכה לשחק לא מעט דקות בחצי העונה השני ושידרג מעמדו במכבי תל אביב.

החוזה של בן חיים כידוע מסתיים בסוף העונה והוא עדיין מחכה להחלטה של המנג'ר ג'ורדי קרויף. בסביבת המועדון העריכו: "ישנם 50 אחוזים שהבלם יצטרף לקבוצה". כרגע בסגל של שרון מימר ישנם ארבעה זרים בטוחים לקראת העונה הבאה – אנטואן קונטה, אריק סאבו, מרסל הייסטר וז'אורז'יניו.

באשר לקלאודמיר פריירה שיחגוג 33 בקיץ, עדיין לא התקבלה ההחלטה הסופית כי ימשיך בקבוצה, חרף ההערכה הרבה לה הוא זוכה. מי שמעוניינת בקשר הוותיק היא מ.ס אשדוד, כשרן בן שמעון מעוניין בקשר אותו אימן בתחילת העונה.

מי שיעזבו את המועדון הם עוז ראלי, קובי מויאל, ישראל זגורי וככל הנראה גם שלומי אביסדריס, שמיעט לקבל הזדמנויות העונה.

גגג
קלאודמיר, ייפרד מבית"ר? (דני מרון)

בנושא הקשר שלומי אזולאי, שכבר סגר את תנאיו בעל פה מול אלי טביב, ככל הנראה המתווה לעסקה עם מכבי תל אביב יהיה שהצהובים יקבלו זכות ראשונים על דוד קלטינס, אם וכאשר בבית"ר ירצו למכור אותו.

ג
קלטינס, המפתח להגעת אזולאי? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי