פרסום ראשון: מכבי חיפה רוצה לצרף את גל אלברמן

אלברמן
אלברמן | צילום: ערן לוף

הירוקים מודעים לכך שאיינבינדר צפוי לחתום בב"ש, וסימנו את קשר מכבי תל אביב שמחוזר על ידם בחצי השנה האחרונה. קושי למצוא קבוצות לאיולפסון, ואליינטה ו-ואצק, אלושי יעזוב. וגם: איגביני יעקובו בראיון

(גודל טקסט)

מכבי חיפה מנסה לצרף את קשר מכבי תל אביב, גל אלברמן, זאת לאור העובדה שדן איינבינדר צפוי לקבל את ההצעה של הפועל באר שבע.


לספורט1 נודע ששמו של אלברמן חזק על הכוונת של ראשי הירוקים, אך ההחלטה הסופית תלויה גם במנהל הספורטיבי המיועד טוני מוניוס, שהציפייה היא לחתימתו עד סוף השבוע. בחיפה מעריכים את אלברמן וחושבים ששחקן מעוטר בדמותו יכול להוסיף למועדון. ראוי להדגיש שכבר בינואר בדקה מכבי חיפה אפשרות לצרף את השחקן הוותיק, שנשאר בסופו של דבר במכבי תל אביב. 

 



אלברמן, 34, סוגר עונה שביעית במכבי ת"א ומסיים את חוזהו. הוא רשם במדיה 216 הופעות ליגה וכבש ארבעה שערים. עם הצהובים זכה בשלוש אליפויות וגביע וכן הופיע עם הקבוצה בליגת האלופות ובליגה האירופית. הקשר שיחק בעבר גם במכבי פתח תקווה, טנריפה, בית"ר ירושלים ובורוסיה מנשנגלדבאך. 



אלברמן. שבע עונות במכבי תל אביב יסתיימו? (אודי ציטיאט)


בנוסף לאלברמן ובמקביל לרצון לראות במועדון את עומר אצילי, שמו של מאור בוזגלו עדיין חזק על הפרק. הקשר, שלא ימשיך בהפועל באר שבע, עשוי לקבל הצעה עוד לפני תחילת העונה למרות שלא ברור מתי יוכל לחזור למגרשים. בשלב זה, בוזגלו ומשפחתו שומרים את הקלפים קרוב לחזה ולא ממהרים לחתום בקבוצה חדשה בזמן שהשחקן החל בהליך ההחלמה.


גם הבלם אליסון דוס סנטוס כידוע סיכם את תנאיו, אך החתימה הרשמית תתבצע לאחר המינוי הרשמי של המנהל הספורטיבי. בכל מקרה דוס סנטוס טס לחופשה פרטית בברזיל. גם המגן פלוריאן קליין צפוי לתת תשובה בימים הקרובים וההערכה כי יסכים להגיע לחיפה. שאר השחקנים הזרים יגיעו רק בהמלצת המנהל הספורטיבי.


להבדיל, במכבי חיפה צפויים להיפרד מהבלמים מארק ואליינטה והולמאר איולפסון, הקשרים קאמיל ואצק ואניס אלושי והחלוץ פיטים אזמי. אלושי שעזב את ישראל לפני שבועיים בגלל מות אביו קיבל אתמול באמצעות סוכניו הודעה כי חיפה לא תממש את האופציה עליו לעונה הבאה. שאר השחקנים הזרים מחזיקים בחוזה גם לעונה הבאה ובמועדון חוששים שלא ימצאו קבוצה לעונה הבאה. 



"בשלב זה אין התעניינות לגבי אף זר. נקווה שלא נגיע למצב שנצטרך להקפיא זר כזה או אחר", אמרו בחיפה. בגזרת הישראלים נראה כי גם הקשר איסמעיל ריאן לא ימשיך בעונה הבאה. ריאן מבוקש בבני סכנין, אך השחקן יעדיף אופציות בחו"ל.


כ
ריאן, יעזוב למועדון באירופה? (ערן לוף)


עוד במכבי חיפה, בסוף השבוע כידוע אירח המועדון את חלוץ העבר איגביני יעקובו, שהגיע לישראל לחופשה קצרה וצפה במשחק הקבוצה מול מכבי פתח תקווה.  


הניגרי שיחק במכבי חיפה מ-1999 ועד 2003 ובראיון לאתר הרשמי אמר: "כשעזבתי את ניגריה, הגעתי למכבי חיפה ובהתחלה לא נתנו לי הזדמנות, אז עברתי בהשאלה לכפר סבא לעונה אחת. כשחזרתי למכבי חיפה התחלתי ליהנות מהתקופה שלי שנמשכה קרוב לשלוש שנים, תקופה שלא תיאמן, אבן דרך בקריירה שלי. אני חושב שעזבתי בזמן הנכון כדי להפוך לשחקן טוב יותר. נתתי את כל כולי עבורם. אני עדיין מאמין שמכבי חיפה הקבוצה הטובה בישראל".



"כשחזרתי לניגריה, כולם דיברו על מכבי חיפה", המשיך יעקובו, "ליגת האלופות חשפה את מכבי חיפה לכל מקום. גם כשעברתי לאנגליה הכירו את מכבי חיפה. היא הייתה בכל מקום. כמו שאני תמיד אומר, מכבי חיפה בלבי. זה מועדון שנתן לי הכל, מועדון שאני אוהב ותמיד אוהב".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי