איוניר: גם את אלגרי אוהדי יובנטוס לא אהבו בהתחלה

מוטי איווניר
מוטי איווניר | צילום: ערן לוף

מאמן הפועל תל אביב הטרי התראיין בתוכנית הספורט של 103FM: "לא בטוח שהייתי חוזר לאמן בקבוצה אחרת. המצב והמוטיבציה שלי יכולים להתחבר ולהחזיר את הקבוצה לליגת העל". האזינו

(גודל טקסט)
אחרי שאלון חזן ויוסי מזרחי דחו את ההצעה להחליף את מנחם קורצקי, ופרדי דוד הודיע הבוקר כי גם הוא מוותר על התפקיד, מוטי איוניר מונה היום (חמישי) רשמית למאמן הפועל תל אביב וינסה להחזיר אותה לליגת העל.


המאמן הטרי של האדומים התראיין בתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה ב-103FM ואמר: "סגרתי לעונה אחת ואם נעלה ליגה אני חושב שיהיו מרוצים ממני וירצו שאמשיך. אם לא תהיה הצלחה, כנראה שלא ירצו".

 


הכעס של חלק מאוהדי הפועל ת"א
: "לקחתי את זה בחשבון שיש כאלה שלא יקחו את זה בצורה טובה, אבל אנחנו נמצאים בעידן של מקצוענות והמשימה שלי היא לגרום גם לאלה שירימו גבה שיש סיבה טובה שהביאו אותי. גם את מסימיליאנו אלגרי אוהדי יובנטוס לא רצו בהתחלה והיום הוא האליל שלהם והצליח להשכיח את אנטוניו קונטה. אני מקווה שאצליח לגרום לאוהדים לשמוח שאני המאמן של הקבוצה שלהם".


אלגרי. גם לא עשו בעיות (AFP)


התנאים
: "לא מעניין אותי למי פנו לפניי. הגעתי לפגישה וחתמתי כי התאים לי. אני לא יודע מה זה תנאים מחפירים. אני לא ידבר על המשכורת שלי. אני מרוצה ממה שהציעו לי, למרות שפעם הרווחתי יותר".

החזרה לאימון
: "לא בטוח שהייתי חוזר לאמן בקבוצה אחרת. הפועל תל אביב זה מועדון מכובד למרות שעבר שנתיים לא קלות. מדובר במועדון גדול עם קהל ענק והוא לא נמצא בשיא וצריך שיקום, כמו שאני לא נמצא בשיא. המצב של הפועל והמוטיבציה שלי יכולים להתחבר ולהחזיר את הקבוצה לליגת העל".

הסיכון
: "לקחתי את כל הדברים החשבון ואני מקווה שהכל יעבוד כמו שצריך. אני אתן את כל מה שאני יודע ויעבוד בצורה הכי מקצועית שיש. התקציב שהבעלים יעמידו הוא טוב לליגה הלאומית והוא מתאים למטרה היחידה – לעלות חזרה לליגת העל".



לא היה חוזר לכל קבוצה. איווניר (דני מרון)


התערבות הבעלים
: "מאמן לא יכול להעמיד תנאים לבעלים. אבל אני יכול להגיד שאמרתי להם את כל מה שאני חושב. אני מוכן לשמוע ולהתייעץ. בעידן שלנו צריך לדעת לדבר ולהתייחס לכולם. כמובן שלא מדובר על קביעת הרכב והשחקנים שמשחקים, כי אז לא צריך מאמן. לא יחתימו שחקן אם אני יחשוב שהוא לא מתאים. נשב עם הבעלים ונחליט איזה שחקנים להביא".

רכש
: "העבודה שלי היא לאתר את השחקנים שיעזרו לשנות את המצב. מי שמסתובב במגרשים יכול למצוא שחקנים שלא כולם מכירים. אבל ברגע שמשדרים לקבוצה לחימה והשחקנים יבינו שצריך להילחם עבור החלוצה של הפועל הדברים יכולים להשתנות. נשארים מעט מאוד שחקנים. יש פה שחקנים שלא בטוח רוצים לשחק בליגה הלאומית".

שחקני נוער
: "אם יש שחקנים מספיק טובים אני לא פוחד לשתף אותם. אני אוהב שחקנים טובים ואני לא בודק את הגיל. מי שיהיה מספיק טוב ישחק. הוכחתי את זה בקבוצות שעבדתי בהן בעבר".



אוהדי הפועל ת"א. "לא מתרגש מכלום" (דני מרון)

האוהדים
: "אם לא הייתי חושב שאני מתאים להתנהלות הייתי פורש. אני יודע להתאים את עצמי לכל מצב. תסמכו עליי, אני יודע להתנהג. עברתי הכל בכדורגל שלנו ואני לא מתרגש משום דבר".

העתיד
: "החלטתי שלפני שאני מרים ידיים וחוזר להיות פרשן אני נותן לעצמי עוד הזדמנות אחת. אני מאמין במקום הזה ויש פה מטרה להביא שחקנים טובים ולהצליח. אם אני לא אצליח תמיד אני יכול לחזור להיות פרשן".

העבר
: "הפועל רצתה אותי פעמיים. פעם אחת הייתי בנבחרת וזה לא הסתדר. בפעם השנייה רצו אותי לשלושה חודשים ולא הסכמתי לבוא לתקופה כזו קצרה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי