הלם במכבי פ"ת בעקבות אובדן הכרטיס לאירופה

גידי קאניוק
גידי קאניוק | ערן לוף

ההכנות לעונה הבאה ישתנו. בקבוצה אמרו לדייביסון: נקבל החלטה תוך שבוע

(גודל טקסט)
הלם גדול במכבי פתח תקווה לאחר אובדן הכרטיס לאירופה בעקבות ניצחונה של בני יהודה על מכבי תל אביב אמש (חמישי) שמשמעותו, שהמקום הרביעי של המלאבסים לא יספיק להם להעפיל לסיבוב השני בליגה האירופית.

 

תוצאת הסיום מטדי הכניסה את השחקנים להלם: "זה לא ייאמן. טל בן חיים, יוסי בניון… איך הם מחטיאים ככה?", אמר אחד השחקנים. חברו הוסיף: "אני לא מאמין. אם בעונה כזאת לא נסיים עם המקום באירופה…אז מתי כן?".

 

המשמעות מבחינת ההכנות של הקבוצה היא קודם כל דחיית פתיחת האימונים. המלאבסים היו אמורים לפתוח את האימונים כבר ב-6.6, אך כעת, המועד יידחה לפחות בכשבוע וחצי, לקראת סוף חודש יוני. במקביל, בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה, כאשר בימים האחרונים העלו הילוך, כאשר הצוות המקצועי יודע כי עליו יהיה לבנות סגל כמעט חדש.

 

באשר לבלם דייביסון (27) ממאריטימו הפורטוגלית, בשל כך שלקבוצה יהיה זמן רב יותר להתכונן הוחלט להשהות את החתמתו. מהמועדון נמסר לברזילאי כי יקבלו החלטה בתוך שבוע. דייביסון, שדורש שכר של 170 אלף יורו, כבר עבר את הבדיקות הרפואיות. קבוצה לא הסכימו להמתין לבלם לוסיאנו קאסטן, שביקש ארכה של שבוע והחליטו לעבור הלאה, כאשר עוזר המאמן מוראד מגמאדוב, צפה בשחקן שנמצא לישראל לצורך בדיקות רפואיות וצפוי לחתום על חוזה לשנתיים בקבוצה. 




מוחמד גדיר. בפ
מוחמד גדיר. בפ"ת חולמים שיגיע (דני מרון) 


במקביל, המנהל המקצועי עומר גולן ומגמאדוב ייצאו היום לפולין, על-מנת לצפות בשני שחקנים פולנים מקבוצת קראקוביה: הבלם פטר פולצ'אק, והקשר מרצ'ין בודז'ינסקי. בפ"ת לא לוקחים סיכונים בכל הנוגע לבחירת הזרים וכל שחקן זר אשר ימצא חן בעיניי המאמן קובי רפואה לאחר צפייה בווידאו, יזכה לצפייה ומעקב מצד מגמאדוב וגולן. בגזרת הישראלים, בקבוצה עדיין ממתינים למוחמד גאדיר ולטל בן חיים, אך יודעים שהסיכויים שיגיעו לא גבוהים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי