וידיגאל וקרויף הגישו לגולדהאר תוכניות מקצועיות לעונה הבאה

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | עד אבישי

חילוקי הדעות בין השניים נמשכים, במכבי תל אביב ממתינים במתח לראות את מי יעדיף הבעלים. עמיר תורג'מן עשוי לשוב לעמדת עוזר המאמן, קרויף רוצה את עטר וגורמים הציעו להחזיר את פאקו

(גודל טקסט)
 חוסר הוודאות והדממה במכבי תל אביב נמשכים מאז ההפסד הכואב בגמר גביע המדינה ביום חמישי מול בני יהודה. שחקנים טוענים כי לא נוצר איתם קשר מאף גורם במועדון. מדובר בשחקנים אשר סיימו חוזים כמו גל אלברמן שסיכם במכבי חיפה, יוסי בניון, טל בן חיים הבלם, ברק יצחקי, עומרי בן הרוש, יובל שפונגין, רובן מיקאל ורמון הברזילאי שכבר המריא לארצו.

 

בסביבת המועדון טוענים כי מי מהשחקנים שהחוזה שלו מסתיים ורוצה לעבור לקבוצה אחרת יכול לעשות זאת כפי שפעלת אלברמן. לטענתם המצב במכבי תל אביב ידוע לכולם ומי שרוצה לעזוב יקבל את ברכת הדרך. הבעלים מיץ' גולדהאר ויד ימינו ג'ק אנגלידיס מתכננים מהפכה מקצועית ענקית במהלך הקיץ במטרה להחזיר את תואר האליפות לקריית שלום. לדעתם שחקנים רבים בקבוצה צריכים לעזוב כדי לרענן ולהחזיר לקבוצה את המנטליות הדרושה לזכייה בתארים.


 

המאמן האנגולי-פורטוגלי ליטו וידיגאל הגיש תוכנית עבודה לאנגלידיס וגולדהאר. המאמן רוצה להחתים ארבעה שחקנים זרים אותם הוא מכיר לצד 3-4 ישראלים. וידיגאל שב יחד עם עוזריו לפורטוגל ולדבריו בשיחה שקיים עם גולדהאר ואנגלידיס הובטח לו כי הוא ממשיך.

 

גם ג'ורדי קרויף הכין תוכנית עבודה לקיץ ולעונה הבאה ועל פי מקורות המקורבים למועדון קיים הבדל גדול בין שתי התוכניות. על שולחן העבודה של הבעלים הקנדי נמצאות הצעות עבודה כמו קידומו של עמיר תורג'מן לעמדת עוזר המאמן .שיתוף פעולה הדוק עם פטריק ואן לוון, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, והקטנת הסגל ל–22 שחקנים. אם קרויף ימשיך הוא מתכוון להביא את אלירן עטר ממכבי חיפה ולאפשר לחלוץ טל בן חיים למצות את סעיף מכירתו לאירופה תמורת 2.9 מיליון יורו. משבעת השחקנים שסיימו את חוזיהם רק אחד או שניים ימשיכו והכוונה היא גם להיפרד מהקשרים מרסלו ומאוסקר סקריונה שמחזיקים בחוזים גם לעונה הבאה.

 

השמות המוכרים שמולם נעשים מאמצים להחתימם הם אופיר דוידזאדה ועומר אצילי שעל פי גורמים בסביבת המועדון כבר היו אמורים להיות מוכרזים כשחקני מכבי תל אביב שלא פעלה בנחישות להחתמתם. "שחקן כמו דוידזאדה לא שיחק שנה כדורגל תחרותי והוא הולך להיות כמו עומר דמארי וטוטו תמוז. היה צריך להביא אותו בינואר ולתת לו להתאמן ולהשתלב בקבוצה". כידוע המגן שותף העונה במדי הפועל ב"ש בנוסף למספר הופעות בגנט, ועל כן לא יכול היה לשחק במדים הצהובים החל מינואר גם אם היה חותם. 


ליטו וידיגאל. איך תיגמר הסאגה? (דני מרון)
ליטו וידיגאל. איך תיגמר הסאגה? (דני מרון)


השוער פרדראג ראיקוביץ' והחלוץ וידאר קיארטנסון עשויים להימכר וחלופות נמצאות בתוכניות של וידיגאל וקרויף. אגב לאירוע הגאלה של הקבוצה לפני מספר שבועות הגיע המאמן ברכבו אנגלידיס והבטיח לנוכח חרושת השמועות על עתידו כי הוא יביא בעונה הבאה אליפות למכבי ת"א. בסוף השבוע היו גורמים שהציעו לגולדהאר לפנות ולהחזיר את המאמן פאקו אייסטראן.

 

בנושא גל אלברמן: לפני מספר שבועות אמר מאמן מכבי חיפה גיא לוזון שמתנהל מו"מ להחתמתם של 3-4 שחקנים ישראלים. מתברר כי כבר אז החל המו"מ החשאי שזכה בשבת בבוקר להסכמה של השחקן השוהה בחו"ל. גורמים בצהוב סבורים כי שחקנים נוספים בהם אבי ריקן (חוזה לעונה נוספת) וטל בן חיים הבלם מבוקשים על ידי לוזון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי