עטר ימשיך במכבי חיפה, קליין מתרחק, בן הרוש קיבל פנייה

אלירן עטר מול טל בן חיים
אלירן עטר מול טל בן חיים | ערן לוף

החלוץ שוחח עם גיא לוזון, המגן האוסטרי העלה את הדרישות הכספיות. מגן מכבי ת"א קיבל הצעה לשלוש שנים.

(גודל טקסט)

החלוץ אלירן עטר צפוי להמשיך במכבי חיפה. לאחרונה קיבל עטר מסרים מצד מכבי תל אביב שתשמח להחזיר אותו לשורותיה ועטר אף ערך שיחה עם סוכנו אבי נמני, אך החלוץ צפוי להשלים את חוזהו אצל הירוקים.


בסביבתו של השחקן סיפרו כי מה שגרם לעטר ככל הנראה להמשיך אצל הירוקים זה גם ההצעה הכספית מצד הצהובים וגם שיחה נוספת בינו לבין גיא לוזון בה הבהיר מאמן חיפה כי בכוונתו לבנות את החלק ההתקפי של חיפה סביב עטר. מקורביו של השחקן אמרו בנושא: "עטר מחובר חברתית בחיפה ויש לו חוזה מצוין אצל יעקב שחר. אין ספק שהגעתו של גיא לוזון שכבר אימן בעבר את אלירן ומחובר אליו עוזרת לכך שימשיך בקבוצה".


שחר והמאמן לוזון נפגשו בשבוע שעבר עם עומר אצילי לשיחה מקצועית ארוכה, בה אמר המאמן לקשר גרנאדה שהוא מייעד לו תפקיד מרכזי. אצילי ערך פגישות דומות עם אנשי הפועל באר שבע ומכבי תל אביב ובימים הקרובים יקבל החלטה לגבי עתידו. 


 

במועדון הביעו שביעות רצון רבה מהחתמתו של הבלם אליסון דוס סנטוס והסיכום עם הקשר גל אלברמן עליו פורסם לראשונה בספורט1. "במהלך כל העונה ראינו שהיו חסרים לנו שחקנים בתפקידים משמעותיים במיוחד קשר אחורי מנוסה והבאתו של אלברמן מאוד משמעותית", אמרו אצל הירוקים.

 

הירוקים מעוניינים להמשיך בבניית הסגל על אף שבאופן רשמי טרם מונה מנהל ספורטיבי חדש. בחיפה ירצו לסיים את המשא ומתן מול המגן פלוריאן קליין. קליין קיבל הצעה על 350 אלף דולרים ולאחרונה ביקשו בסביבתו להגדיל את ההצעה, אך בחיפה לא מתכוונים להיענות להצעה ואם לא תתקבל תשובה חיובית בימים הקרובים יפנו לאופציות נוספות. "אומנם המנהל הספורטיבי אישר את העסקה, אבל השחקן דורש סכומים גבוהים שבהם אפשר להביא שחקנים בכירים יותר".




פלוריאן קליין. דורש סכומי כסף גבוהים (gettyimages)
פלוריאן קליין. דורש סכומי כסף גבוהים (gettyimages)


במקביל טוני צפוי להעביר בימים הקרובים רשימה של מספר שחקנים בעמדת המגן השמאלי, קשר התקפי וחלוץ. נושא נוסף שעומד על הפרק הוא עתידם של מאמן השוער גיורא אנטמן, הסקאוט גוסטבו בוקולי ועוזר המאמן מייק פירסט. לאחר השיחה בין טוני לראשי חיפה יקבלו הירוקים את ההחלטה לגבי השלושה ולא מן הנמנע כי חלק מהם יעזבו ויוחלפו על ידי אנשי מקצוע שיגיעו עם המנג'ר מספרד. 


בנוסף, בחיפה ממשיכים לפעול בנושא העברתו של בלם מכבי תל אביב עומרי בן הרוש. האחרון קיבל הצעה רשמית לשלוש שנים וצפוי לתת את תשובתו בימים הקרובים. "מכבי חיפה תלך חזק על בן הרוש שיעזור לנו גם בתפקיד המגן השמלי וגם בתפקיד הבלם", אמרו במועדון על השחקן שסיים חוזה בצהוב.


בנושא אחר, משטרת ישראל נעתרה בחיוב לבקשתה של מכבי חיפה והמנכ"ל שלה אסף בן דב לפתוח את החקירה בעקבות האירוע האלים בסיום משחק הכדורעף באולם מטרו ווסט ברעננה. כזכור לפני שבועיים נדהמו בחיפה לגלות כי משטרת ישראל סגרה את החקירה בטענה לחוסר עניין בציבור ולאחר פנייה נוספת של חיפה, במשטרת ישראל יבדקו את הנושא פעם נוספת.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי