רונאלדו לחבריו בפורטוגל: "החלטתי, אעזוב את ריאל"

רונאלדו
רונאלדו | טוויטר

העיתון "א-בולה" גורס שהכוכב נסער אחרי פרשת העלמות המס וקיבל החלטה להיפרד מספרד, "מארקה" הוסיף ש-CR7 אף אמר זאת באימוני הנבחרת וסוכנו אישר את הדיווחים לפי "Cope"

(גודל טקסט)

עיתון "א בולה" הפורטוגלי יצא הבוקר (שישי) עם שער דרמטי שהכריז – "כריסטיאנו רונאלדו רוצה לעזוב את ספרד". על פי הדיווח הפורטוגלי כועס על ההאשמה נגדו בעניין העלמת מס, והודיע כבר לנשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס וגם לחבריו על כוונתו.

 

שעות רבות ובהן שלל דיווחים על עתידו של CR7 פורסמו מאז שעות הבוקר המוקדמות, ואחר הצהריים נטען ב-"Cope" כי סוכנו של CR7, זורז' מנדש, אישר את הדיווחים וטען כי השחקן מאוכזב מהיחס אליו בספרד ודורש לעזוב את ספרד. "מארקה" הספרדי אף הצטרף בשעות הערב המאוחרות לידיעות אלו וכתב בנחרצות: "כריסטיאנו רונאלדו שוחח עם חבריו לנבחרת פורטוגל ואמר להם שהוא החליט לעזוב".
 

בשעות הבוקר ב-"מארקה" נכתב שהבלאנקוס מנסים להרגיע את הכוכב ועושים מאמצים על מנת להשאירו בעונה הבאה בסנטיאגו ברנבאו, אולם בשעות הערב, לאחר שנבחרת פורטוגל ערכה אימון נוסף לקראת גביע הקונפדרציות ביום ראשון, צוטטו שחקני נבחרת בעילום שם בטענה שרונאלדו אמר להם: "אי אפשר לשנות את דעתי, החלטתי לעזוב".

 

 

Sometimes the best answer it's to be quiet

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



השחקן עצמו העלה בחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם תנועת השתקה והכיתוב: "לפעמים התשובה הטובה ביותר היא להיות בשקט". הדיווחים פתחו את הדלת להשתוללות בכלי התקשורת ברחבי העולם, כשבאנגליה וספרד ידעו לספר על כוונתן של מנצ'סטר יונייטד ופ.ס.ז' לשלם 157 מליון יורו ולהעבירו לשורותיהן. לעומת זאת, ב"גאזטה" האיטלקי נכתב שעסקת רונאלדו – כולל שכרו – צפויה להגיע לכ-400 מיליון יורו, ושאכן מנצ'סטר יונייטד ופ.ס.ז' מעוניינות לעשות הכל כדי להביאו. ב"סקיי ספורט" נכתב שמקורבים סיפרו כי ל-CR7 סעיף שחרור מריאל מדריד על סך מילארד יורו, לא פחות.


הפיצוץ מגיע אחרי עונת שיא של CR7, שהדהים את אירופה בשלבי הנוק-אאוט בליגת האלופות עם שערים חשובים ויכולת פנומנלית שלקחה את המדרידיסטה כל הדרך לגביע. הכוכב טוען שבספרד מחפשים אותו, ולכן החליטו להעלות הילוך בכל הנוגע לעניין האישומים בהעלמות המס – הוא מואשם בהעלמת 14.7 מיליון יורו באמצעות חברת קש. גם ליאו מסי כזכור נתקל בסיבוך דומה והורשע ב-21 חודשי מאסר בפועל, שבהתאם לחוק הספרדי יומרו בקנס כספי.


Just a break from the (writing) break. At this point, Ronaldo knows what he wants: leave R. Madrid/Spain. The summer has just started though pic.twitter.com/6TzocssmG5

— Guillem Balague (@GuillemBalague) June 16, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי