רונאלדו לזידאן: אני עוזב כי מתייחסים אליי כמו לפושע

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

מאמן ריאל מדריד ביקש מהכוכב להישאר וזה סירב. בפורטוגל טוענים שהשחקן הבהיר לסוכנו: "רוצה ליונייטד", השדים האדומים יציעו 210 מיליון ליש"ט על CR7 ומוראטה

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו שיחק הערב (ראשון) ברוסיה עם נבחרתו פורטוגל מול מקסיקו בגביע הקונפדרציות (2:2), אבל ספק עד כמה הראש שלו נמצא עם הסלסאו. מזה שלושה ימים שבכל העולם מדברים על דרישתו לעזוב את ריאל מדריד, וגם העיתונים הגדולים בספרדים מאשרים כי ייתכן עד מאוד ש-CR7 יעזוב.


תחילה הדיווחים היו רגועים יותר, ראשי הבלאנקוס טענו כי הנשיא פלורנטינו פרס ייפגש עם הפורטוגלי והאווירה תירגע והכל יחזור לקדמותו, אלא שהעיתון "מארקה", הידוע לרוב באמינותו בכל הנוגע לריאל מדריד, פרסם היום בשער על שיחה שנערכה בין CR7 למאמן זינדין זידאן. לפי אותו דיווח, זיזו התקשר לרונאלדו וביקש: "כריס, אני לא רוצה שתעזוב". מאוחר יותר דווח שהפורטוגלי ענה למאמן: "אני עוזב כי מתייחסים אליי בספרד כמו לפושע".




גם באנגליה לא מפסיקים להתעסק בעתידו של הכוכב הפורטוגלי לפי "מירור" למרות שנטען שאחת הסיבות שהובילו רונאלדו להחליט על עזיבה הייתה ענייניו הלא פתורים מול רשות המיסים, הוא כבר הודיע לפני שישה שבועות לסר אלכס פרגוסון שהוא מעוניין לעזוב את בירת ספרד.



רונאלדו. מתגעגע לימים במנצ'סטר? (Gettyimages)


לפי העיתון האנגלי רונאלדו לא מרגיש מספיק אהוב בריאל מדריד בה קיבל לא פעם שריקות בוז מהקהל בסנטיאגו ברנבאו. בנוסף, סיפר הפורטוגלי למאמנו לשעבר איתו נשאר בקשר הדוק על האווירה המתוחה בחדר ההלבשה של הבלאנקוס בניגוד לאחווה שחש בימיו באולד טראפורד.


על פי דיווח של העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו הכוכב הפורטוגלי הבהיר לסוכנו ז'ורז'ה מנדש שהעדיפות שלו היא לחזור למנצ'סטר יונייטד.


Cristiano Ronaldo has told Jorge Mendes to do everything he can to make a move to Manchester United happen. #MUFC (Di Marzio) pic.twitter.com/k5kAxTft0Q

— Transfer News (@TrustyTransfers) June 18, 2017

במקביל פרסם "הסאן" הלונדוני על כך שמנצ'סטר יונייטד מתכננת להציע לא פחות מ-210 מיליון יורו כדי לרכוש בחזרה את כריסטיאנו רונאלדו, ממנה הוא יצא לריאל, וכן את החלוץ אלברו מוראטה שהתחתן אתמול באיטליה.



Video | Morata's wedding reception pic.twitter.com/40V5I2ehqW

— Real Madrid Info (@RMadridInfo) June 17, 2017


קבוצה נוספת שמעוניינת בחלוץ הספרדי היא צ'לסי, שרואה בו מחליף אפשרי לחברו בנבחרת דייגו קוסטה שצפוי לעזוב את לונדון הקיץ לטובת קבוצתו הקודמת אתלטיקו מדריד ומחזיק גם בהצעות מסין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי