אופיר מזרחי צפוי לחתום היום במכבי חיפה, גוטליב מתרחק

אופיר מזרחי
אופיר מזרחי | צילום: דני מרון

בעלי מכבי חיפה ייפגש עם מקבילו בקריית שמונה והשניים צפויים לסכם על העברת הקשר לכרמל. הירוקים החליטו למלא את מכסת הזרים, תביעה נגד פתח תקווה במטרה לזרז רישום דוס סנטוס

(גודל טקסט)

 במכבי חיפה מתרגשים לקראת פתיחת האימונים מחר (חמישי) בכפר גלים. במועדון החליטו כי האימון הראשון יהיה אימון סגור ושאליו יגיעו שחקנים רבים, ביניהם גם כאלו שקיבלו הודעה כי הם אינם בתוכניות לעונה הבאה.

בין השחקנים שצפויים להתייצב לאימון הראשון לעונה, אך לא להישאר בקבוצה לאורך זמן, מדובר בקשרים איסמעיל ריאן ויניב בריק וגם עתידם של החלוצים אלון תורג'מן ושון וייסמן יתברר בימים הקרובים. לצדם כמובן יגיעו לאימון שחקני הרכש החדשים כמו המגן עומרי בן הרוש והקשר גל אלברמן, שעל הצטרפותו פורסם לראשונה בספורט1.

בחיפה צפויים לסגור עוד היום את מעברו של הקשר אופיר מזרחי מקריית שמונה. בעלי מכבי חיפה יענקל'ה שחר ייפגש עם בעלי קריית שמונה איזי שרצקי והשניים צפויים לסכם על העסקה. בנוסף בחיפה צפויים להחתים רשמית היום את הבלם דקל קינן והשוער אוהד לויטה על חוזים חדשים. גם הקשר גילי ורמוט, שכבר מחזיק בחוזה לעונה הבאה, יחתום על חוזה חדש לשנתיים הקרובות.


קינן עם ורמוט. צפויים לחתום על הארכת חוזה (דני מרון)

מי שדווקא לא צפוי לחתום בקרוב הבלם אדי גוטליב, שירד בשלב זה מהפרק מבחינת החיפאים וזאת רק בעקבות דרישתה של הפועל תל אביב לקבל כ-700 אלף יורו עבור כרטיס השחקן. בחיפה הבהירו כי למרות הרצון הגדול של המאמן גיא לוזון לראות את גוטליב בחיפה, במועדון לא מתכוונים לנהל משא ומתן מול הפועל ורק ההצעה של 250 אלף יורו עבור מכירתו תוביל את גוטליב לירוקים.

במקביל, בגזרת הזרים בחיפה מקווים לסיים בימים הקרובים את המשא ומתן מול הקשר הבולגרי גיורגי קוסטדינוב. בחיפה אישרו כי ישנו משא ומתן מתקדם בין הצדדים ובמועדון מקווים לסכם את העסקה ביממה הקרובה – ואם כך הדבר אז השחקן ינחת בישראל עד סוף השבוע. "מדובר בקשר שהגיע בהמלצה ובהחלטה משותפת של טוני מוניוס וכבר זמן רב שאנחנו נמצאים בקשר איתו", אמרו בחיפה.

בכלל במועדון קיבלו השבוע החלטה להשלים עד תום את מכסת השחקנים הזרים וזאת מכיוון שהשוק הישראלי דל. עד עתה חתומים בקבוצה צמד הבלמים אליסון דוס סנטוס וגארי קאגלמכר ובחיפה מקווים להחתים עוד ארבעה שחקנים זרים עד פתיחת העונה. "אנחנו חייבים לשדרג את הסגל שלנו ואם אין שחקנים ישראלים משמעותיים בשוק אז נשתדרג בשחקנים הזרים", אמרו אצל הירוקים.

בנוגע לדוס סנטוס, הקבוצה הגישה למוסד לבוררות תביעה נגד מכבי פתח תקווה במטרה להשלים את רישומו של הבלם הברזילאי וזאת בטענה שלפתח תקווה אין כל הסכם עם השחקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי