מכבי חיפה פתחה עונה, לוזון: נצרף שחקנים חדשים

גל אלברמן
גל אלברמן | צילום: מכבי חיפה - האתר הרשמי

הירוקים פתחו באופן רשמי את עונת 2017/18. אימון בכורה לאלברמן, בן הרוש ודוס סנטוס, איולפסון ואזמי לא הגיעו. אופיר מזרחי יצטרף בקרוב

(גודל טקסט)
הקשר הבולגרי, גיאורגי קוסטדינוב, נחת הלילה (בין רביעי לחמישי) בישראל. הקשר בן ה-26 סיכם את כל תנאיו במכבי חיפה, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם רשמית על חוזה לשנתיים.


הבולגרי מגיע לירוקים מלבסקי סופיה בהעברה חופשית וירוויח שכר של כ-250 אלף יורו לעונה. במכבי חיפה אישרו כי השחקן הומלץ על ידי טוני מוניוס. הקשר הרשים את הצוות המקצועי החיפאי ויהיה הזר השלישי במועדון יחד עם גארי קגלמאכר ואליסון דוס סנטוס.




הקבוצה פתחה הבוקר (חמישי) את אימוניה הרשמיים לקראת עונת המשחקים 2017/2018. עוד קודם לכן הגיעו השחקנים לכפר גלים לבדיקות רפואיות בהנחייתם של מאמני הכושר אורי הראל וערן שאדו, שהצטרף העונה למועדון מעירוני קריית שמונה.


השחקנים שהגיעו לאימון הם: השוערים עומרי גלזר, אוהד לויטה וגיל אופק, שחקני ההגנה עופרי ארד, איאד חבשי, דקל קינן, שי בן דוד, יונתן לוי, סאן מנחם, רז מאיר, יהב גרופינקל , גארי קגלמאכר ואליסון דוס סנטוס ומגן מכבי תל אביב מהעונה האחרונה עומרי בן הרוש. הקשרים נטע לביא, איתן וולבלום, מוחמד אבו פאני, גל אלברמן, עמית זנטי, רועי קהת וגילי ורמוט והחלוצים ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד, אלירן עטר, עומר דמארי ושון וייסמן. 


בן הרוש וקינן (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
בן הרוש וקינן (מכבי חיפה, האתר הרשמי)


מי שלא הגיעו לאימון הם השחקנים הזרים שלא נמצאים בתוכניות לעונה הבאה אך מחזיקים בחוזים כמו הולמר אוילפסון, מארק ואליינטה, קאמיל ואצק ופיטים אזמי. 


המאמן גיא לוזון אמר: "כיף גדול. פתיחת אימונים. צירפנו מספר שחקנים חדשים ואנחנו עתידים לצרף עוד בהמשך, אנחנו נרגשים ושמחים מצפים בכיליון עיניים לעונה החדשה". לוזון ערך כמובן אספה קבוצתית עם שחקניו ואמר להם לפני האימון: "אנחנו יוצאים לדרך קשה. נעבוד קשה בשבוע-שבועיים הקרובים על הכושר הגופני ואני מצפה מכולם לעשות את המאמצים בזמן הזה".





המאמן התייחס גם לאימונים הקרובים: "התחלנו את העונה לפני שלושה ימים. השחקנים עוברים בדיקות מקיפות, הכוללות בדיקות דם, איזון שרירים, כדי שכל אחד יעבוד ברמה שמתאימה לו. ביום ראשון אנחנו מתחילים מחנה אימונים סגור של חמישה ימים שיהיה ברובו על שיפור הכושר הגופני, חיזוק השחקנים על הכנה בעצם לכל מה שקשור לכדורגל. ברור שבכל אימונים ישולבו משחקי כדור אבל כרגע אנחנו לפני הכדור צריכים לדעת שיש לנו כוח לרוץ ולעבוד ולהיות פיזיים ואגרסיביים".


שחקני מכבי חיפה באימון (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
שחקני מכבי חיפה באימון (מכבי חיפה, האתר הרשמי)


עוזר המאמן אסף נמני אמר לקראת האימון הראשון: "לאחר הבדיקות אני מתרשם שהשחקנים הגיעו חזרה במצב אידיאלי. אין ספק שהבדיקות שצוות הכושר הגופני העמיד ייתנו לנו את האינדיקציה הטובה ביותר על השחקנים על מנת ששיטת העבודה תבוא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר".


בשעות הקרובות צפויות להיערך עוד שיחות בין ראשי חיפה לבין ראשי עירוני קריית שמונה כדי לסכם את מעברו של חלוץ ק"ש אופיר מזרחי לקבוצה מהכרמל. השחקן כבר הביע נכונות להגיע לירוקים וכעת ממתין לסיכום בין המועדונים.


גיאורגי קוסטדינוב. הזר השלישי של לוזון (gettyimages)גיאורגי קוסטדינוב. הזר השלישי של לוזון (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי