דודו של לאלה: אנחנו לא מסתירים כלום, עשו לו רצח אופי

מהראן לאלה
מהראן לאלה | צילום: ערן לוף

פואד פארס דיבר בתוכנית הספורט של 103FM: "מאמן הכושר של הפועל חיפה אישר לו לקחת את אחד החומרים. אני כועס שהוא לא עדכן אותי מה נטל"

(גודל טקסט)

פרשת מהראן לאלה והחומרים האסורים שנמצאו בבדיקה שנערכה לחלוץ ממשיכה לעורר הדים. דודו של השחקן, פואד פארס, התייחס הערב (חמישי) בתכנית הספורט של ישראל לאירועים האחרונים ולהשתלשלות העניינים שהובילה לאותם ממצאים בבדיקה שנערכה לשחקן ב-13.5.

"אמרו למהראן תוך 12 שעות לאשר את הבקבוק השני אם לא הוא מודה באשמה בעצם. הוא היה בהלם ואמר להם לפתוח את הבקבוק. אי אפשר להאשים את האדם לפני שיודעים מה קרה", אמר פארס, "זה בטח לא הפך את לאלה לשחקן הכי מהיר. אתה יודע מה זה שימוש בסמים במגזר אצלנו? זה חרם. העונש שיהיה לו בוועדת משמעת זה כלום ושום דבר לעומת זה", הוסיף הדוד שמקורב לשחקן.

חפותו של לאלה: "אני לא יודע אם לקח או לא. בינתיים יש עובדות והבקבוק הראשון הראה שכן. לפי מה שאני יודע החומר לא גרם למהראן להפוך למלך השערים ולשחקן הכי מהיר של הקבוצה. אף אחד לא ביקש מאיתנו את רשימת הוויטמינים. אנחנו לא מסתירים כלום. אפילו מאמן הכושר של הפועל חיפה אמר לו שאחד החומרים שהוא לקח הוא בסדר".

השפעת הפרשה על השחקן: "הפועל חיפה בינתיים היחידה שנותנת למהארן את הכבוד. יכול להיות שיש פה טעויות. אם לאלה לקח את החומרים בלי להתייעץ מגיע לו עונש, אבל עשו לו רצח אופי. אני מאמין במיליון אחוז לגרסה של מהראן. כל המגזר וכל העולם מדבר על זה שלאלה לקח סמים. זה כבר עונש גדול בשבילו. חד משמעית הוא יכול להצביע על מכון הכושר שנתן לו את החומר. מדובר באחד השחקנים הכי ממושמעים שיש. יכול להיות שהוא טעה והוא לא יודע מה הוא עשה. אני כועס עליו שלא עדכן אותי על החומרים האלה שהוא לקח. מי שסיפק את הפרסומים עד עתה רצח את לאלה. יואב כץ דיבר איתי. אני מודה לו על הגיבוי. ההתנהגות של הפועל חיפה היא בסדר גמור". 

מהראן לאלה (ערן לוף)
מהראן לאלה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי