בניון יצטרף היום לאימוני בית"ר, האוהדים מתכננים מפגן מחר

יוסי בניון
יוסי בניון | ערן לוף

במועדון אישרו כי הקשר ישתף פעולה עם חבריו לראשונה מאז חתם השבוע, הקהל יגיע לבית וגן כמיטב המסורת. בקבוצה לא דואגים מההפסדים במחנה: "הכל בשליטה"

(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים, ששבו ממחנה האימונים בהונגריה, ונחו אתמול (שישי), ישובו היום לאימונים.  מי שיחבור לחבריו החדשים יהיה הרכש הנוצץ יוסי בניון שחתם בקבוצה בתחילת השבוע, אך לא הגיע היה עם חבריו במחנה.

בבית"ר אישרו כי בניון יצטרף כבר באימון הקרוב ולראשונה יגיע לבית וגן. מחר הוא יזכה לראות גם את הקהל בפעולה. האוהדים מתכננים לקיים את מפגן התמיכה המסורתי שלהם כמדי קיץ. ביום חמישי תפגוש הקבוצה כאמור את ואשאש במושבה (ללא קהל), למשחק הראשון בסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית

חזרה למחנה האימונים, במועדון ממש לא התרגשו מהעובדה שהקבוצה הפסידה פעמיים – 1:0 לפרנצווארוש במשחק האחרון ו-2:1 ל-וואשאש (היריבה במוקדמות הליגה האירופית) בתחילת השבוע. "הכל בשליטה", אמר גורם במועדון, "ההתנהלות אצלנו שונה ממה שחושבים. לאלי אוחנה יש חלק גדול מאוד בזה".

במועדון עדיין רוצים לחזק את הקבוצה, כשהמאמצים מופנים לעמדת החלוץ, המגן הימני והבלם. עוד כה הצטרפו הקיץ לקבוצה פרט לבניון גם אמיר עגייב, ציון צמח, ז'אורז'יניו, אנתוני וארן ומיקי סירושטיין. אור וקנין, שהיה מושאל שנתיים להפועל קטמון, חזר וחתם על חוזה לשלוש שנים. גם טל כחילה שב לקבוצה, אחרי חצי עונה בבני יהודה עמה זכה בגביע המדינה. 

שחקני בית
שחקני בית"ר ירושלים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי