פקהארט מתלבט לגבי ההצעה ממכבי חיפה, עשוי לנחות להתרשמות

פקהארט
פקהארט | Gettimages

הירוקים יפתחו במחנה אימון קצר, הצ'כי מתלבט אם להגיע כשגם באר שבע בתמונה. אופיר מזרחי ישלים את המעבר לאחר פגישה בין שחר לשרצקי. תורג'מן רוצה להישאר בבני יהודה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפתח מחר (ראשון) מחנה אימונים ראשון שייערך בכפר גלים. הצוות המקצועי סימן את המחנה הראשון במטרה לעבוד ולשפר את נושא הכושר הגופני שעל פי אנשי המועדון היה אחת החולשות בעונה האחרונה. בקבוצה שיבחו את התוכנית אותה העביר מאמן הכושר החדש ערן שדו שהגיע העונה מעירוני קריית שמונה. שדו אף שוחח ביום חמישי עם השחקנים וסיפר להם על תוכנית העבודה למחנה הקרוב והדרישות של הצוות המקצועי מהשחקנים.

גם המאמן גיא לוזון הבהיר לשחקנים את חשיבות המחנה והסביר כי ישנה ציפייה גדולה לראות מאמצים מכל שחקן ושחקן. ל"יהיו אימונים בקצב גבוה ומי שלא יעמוד בהם באימונים, תהיה לו בעיה", אמר המאמן לשחקניו.

במועדון מקווים כי בתחילת השבוע יצטרף למחנה גם החלוץ אופיר מזרחי. השחקן  כבר הביע נכונות להגיע לחיפה וכעת מחכים לפגישה בין ראשי שני המועדונים בכדי לסכם את פרטי ההעברה ולאפשר למזרחי להצטרף לאימוני חיפה.

בנושא אחר, הירוקים לא מתרגשים ולא מתייחסים לדיבורים סביב הרצון של מכבי תל אביב להחזיר לשורותיה את אלירן עטר. בחיפה הבהירו כי אין בכוונתם להתעסק בנושא כל עוד לא תגיע פנייה רשמית. 


פקהארט, ילבש ירוק או אדום? (AFP)

במקביל בחיפה רוצים להמשיך ולהחתים מהר ככל שניתן את השחקנים הזרים לאחר שכבר הוחתמו הבלם אליסון דוס סנטוס והקשר גיאורגי קוסטדינוב שיתווספו לבלם גארי קלגמאכר, היחיד שנשאר מבין הזרים. בימים האחרונים עלה שמו של החלוץ הצ'כי תומאש פקהארט. בחיפה כבר הגישו לשחקן הצעה רשמית אך האחרון עדיין מתלבט אם להגיע לישראל וצפוי להגיע למספר ימי התרשמות מהמועדון בפרט ומישראל בכלל. בסביבתו של החלוץ סיפרו כי הוא מחזיק במספר הצעות באירופה ובוחן את כל האופציות. פקהארט סיים חוזה בא.א.ק אתונה ומחוזר גם על ידי הפועל באר שבע.

הזרים שנמצאים תחת חוזה ולא בתוכניות לעונה הבאה יגיעו לישראל בתחילת חודש יולי. מדובר בבלמים מארק ואליינטה והולמאר אוילפסון, הקשר קמיל ואצק והחלוץ פיטים אזמי שטרם מצאו קבוצה חדשה וככל הנראה יתחילו את האימונים בירוק.  הארבעה יצטרפו לשחקנים הישראלים שלא יהיו בקבוצה בעונה הבאה ובהם יניב בריק, איסמעיל ריאן ואלון תורג'מן.

כולם ייערכו אימונים בנפרד מהקבוצה אך ייעשו זאת עם מאמן כושר ויקבלו את כל התנאים הדרושים לאימון. אגב תורג'מן מעוניין להמשיך ולשחק בבני יהודה ונציגיו ייערכו מספר שיחות עם ראשי חיפה בכדי לאפשר לשחקן לחזור לכתומים.


מזרחי, מחכה שהמעבר ייסגר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי