בכר לספורט1: קואנקה? כשיהיה לנו מה להודיע נעשה את זה מסודר

איסאק קואנקה
איסאק קואנקה | Gettyimages

האלופה צפויה לצרף את אקס ברצלונה, כך אישרו גורמים במועדון לספורט1. המאמן: "כשזה ייסגר אפרט. לא אוהב לדבר על זה בתקשורת"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע קרובה להחתמת זר שישי. גורם בכיר במועדון אישר לפני זמן קצר לספורט1 כי הספרדי איסק קואנקה, אקס ברצלונה, נמצא בשלבי החלפת טיוטות עם המועדון וצפוי להצטרף. הוא אמור לחזק את הקבוצה כבר בצמד המשחקים מול בודפשט הונבד במוקדמות ליגת האלופות. 

גם ב"מונדו דפורטיבו" הספרדי פורסם על כך שאלופת ישראל צפויה לצרף את שחקנה של גרנאדה בעונה שעברה. מדובר בשחקן חופשי ששמו הוזכר הקיץ למספר קבוצות בליגה הבכירה בספרד וכן לקבוצות במקסיקו. על פי הדיווח בספרד, קואנקה יעדיף את ההצעה של הפועל באר שבע. מדובר בשחקן כנף ימין שלמעשה עשוי להגיע על המשבצת של מאור בוזגלו.

גם בתום ה-1:2 על זגוויה לובין המאמן ברק בכר התייחס לנושא: "כותבים הרבה דברים. נפרסם את זה בצורה מסודרת כשהדברים יהיו סגורים. כשדברים יסגרו, אפרט. אני לא אוהב לדבר על זה בתקשורת".

מהלך המשחק: "היו דברים טובים והיו פחות. זה משחק אימון, המטרה היא לבדוק ואנחנו מנסים. השחקנים עובדים קשה ולוקח להם זמן להיפתח. בחצי השני נראינו טוב והמטרה היא להמשיך להשתפר".

המחליפים: "כשאתה נכנס כמחליף המשחק יותר פתוח ויש יותר שטחים, לכן קל לבוא לידי ביטוי. ההתחלה של מחנה אימון היא מאוד עייפה. אני זוכר את זה כי הייתי שחקן. אין כאן עניין של ספסל והרכב. כולם ראויים לפתוח. בחצי השני לא נחשפנו בהגנה והגענו להרבה מצבים. נצטרך לשפר את הנושא הזה".

עומק הסגל: "אני לא יודע מה יהיה. יכול להיות שנשחרר, אולי נצרף. מרבית הסגל ירוץ במהלך העונה ואולי נעשה שינוי פה ושם. יש לנו עוד הרבה מה לשפר". 

קואנקה בן ה-26 הגיע לברצלונה בגיל 18 ורשם 16 הופעות בליגה בקבוצה הבוגרת תחת פפ גווארדיולה. הוא עבר גם באייאקס, דפורטיבו לה קורוניה, בורסאספור ובינואר 2016 נחת בגרנאדה. אשתקד שיחק 25 משחקי ליגה וכבש שני שערים.

לבאר שבע יש מקום לזר נוסף לאחר שחרורו של אובידיו הובאן. עד כה חיפשו בקבוצה חלוץ מרכזי גבה קומה וייתכן שהגעתו של קואנקה תחייב את האלופה לוותר על זר נוסף – וויליאם סוארס. ראוי לציין שבמשך לא מעט משחקים בעונה שעברה שיחק קואנקה כמגן ימני במערך של שלושה בלמים, האהוב על ברק בכר.

איסק קואנקה. מברצלונה לנגב (gettyimages)
איסק קואנקה. מברצלונה לנגב (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי